29 December 2009

whoah!!!!

24/12/2009:
pkul 6 pg aku dgn family aku bergerak dari johor ke pulau pinang..
utk majlis pertunangan abg aku di ipoh..
macam2 cerita yg di reka dan yg tercipta..
dari mula memang tak best..
baru jer sampai di pulau pinang.
van yg kami naiki tu rosak..
then,xde tindakan tuk pulang ke johor.
sepatutnya,kami balik ke johor 26/12/2009.
akhirnya kami balik ke johor 30/12/2009.
wooooo...
gambar kami di pulau pinang msih lom di upload..
but akan di upload tak lame lg.

coming soon laaa......

hee...

lepas tuh,yg tak best ptunyer aku daftar giatmara 28/12/2009..
van pnye pasal..
aku balik 30/12/2009......

sadaqallah ul-azim...
amin....

sabar ok?
utk masalah gmbar ttp akan di upload...

p/s:bagi yg dah membaca blog aku ni tlg post some comment kat cBox oke??
:))

i love you all!:D
LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: