14 February 2010

1st dating!

Valentines day?
Mengarut!!!!!!!!!
aku mmg x sambut, but aku just dating dgn die.
but, Fauzan bwk adik die. Fuad.



gathering yg diadakan oleh community UC, HILTON, PAC ngn TFC tu,
pkul 2 ptg tau, sbenarnye.
tp, pkul 9 Fauzan da dtg CiQ sbb nak amek aku.
heheh.
then, xde nyer sesak jalan kat pusat bandaraya tuh..
haha.
die jek ckp lebih..
pastu, "hambek kaw!"
asik pusing2 jek kat dlm CS tuh.
pastu yg lambat, dan dgn penuh sabar, Fauzan tnggu adik die nak beli "wallet"
perkh, mmg cerewet siot adik die!
grrr....
xpe2 bkal adik ipar weh.
haha.

then, tnggu-punye-tnggu,
akhirnye, da pkul 2,
yg datang atie ngn kwn die jek.
yg geng aku sume x dtg..
grr....
eh geram...
pastu, aqem ngn farra dtg, bru ok skit..
kalo nak cite blik, yg dtg gath nie sume ketua semua community jek..
yg anak buah kiteorg mcm haram, x dtg2..
grr..

Alhamdulillah aku dpt pakwe yg sabar.



LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: