03 March 2010

JPAM!

Punye dah lame blik dari JPAM,
baru arini ak tulis dlm blog..
bkn ape..
tgn ak ngade2 xnak gerak gi blog.
hehe..

erm,
mmg sgt best lah!
Firstly, mmg lah rase mcm kene sekse.
first day dah kene bumping..
10 kali..

then, ade wat serangan tebuan.
tujuan: utk wat kite lbih alert! terhadap persekitaran.
org2 zaman dulu(zaman perang2) sgt alert! terhadap bunyi2 yg agak pelik.
haha..

then, act time 1st day, aku dgn fauzan, 1 group, (alpha)
then, ade pihak yg x bape suke, die ckp kat koperal tuh,
sruh ak pisahkan ak dgn fauzan.
aku kne pindah gi grroup lg 1, (bravo)
name bravo lg smart ekk.. haha..
but, ak nih jenis x kesah kan..
MAMPUS LAH!!

tp, mase nak kawad kaki, koperal Azhari, pilih fauzan utk berdiri sbelah ak..
alasan beliau, sbb aku ngn fauzan sama tinggi..
ahha..
then, ak jmpe snyap2 jap ngn fauzan, then ak ckp kat die,
"Jan, kite kne stop jumpe dlu la."
then die pon ckp.
"erm, Jan x kesah, tp mmg gram gak lah, apsal dyorg benci sgt kite berdua"
huh!

but, bg aku , just let it go.
MAMPUS LAH!!

Mase kawad,
act, ketua kawad najib,
lame2, zati Z jdik ketua kawad plak..
haha, mmg lawak lah!
then, bila najib da bersara, die pon join yg dlm barisan.
tau2 najib diri sbelah ak, then fauzan gi dpn, sbb die rendah dr najib..
memandangkan aku minah yg pling tinggi..
hahha..

tp, dlm byk2 kisah mase JPAM, aku pling suke mase aku terpilih jdik
PELATIH AKADEMIK TERBAIK.

then, memang jujurlah, aku rindu gile kat KOPERAL AZHARI!!!


JABATAN PERTAHANAN AWAM memang best!!!

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: