18 November 2010

awak jangan risau lagii . saya dah cakap banyak kaliii .

okay , rajin lahh awak nieh .
tekan fn+prt sc , then ,paste kat paint ,
pastu , save as . then , upload kat blog awak .
WOW ! pandai lahh awak nih .


1st , awak cari mane2 port yg rasa-rasa yg boleh buat awak jadi hot ,
e.g : mana2 blog yg cerita pasal boyfriend kesayangan awak , mana2 wall post yg membuatkan awk bengang kat dlm facebook .


okay , seriously saya x kesah kalau awak buat mcm tu ,
tapi , perangai jangan lahh macam budak2 sgt eh ?
saya tahu awak cute , comel mcm budak .
tapi , awak tu dah besar .
dah ade boyfriend dah pun .
Kalau dah kawin , dah ade anak dah pun .


*tujuan saya menaip post ini , bukan utk perli , tp , utk bg kesedaran yg awak tak perlu buat mcm nih .
sebab , saya pun dah x nak jadi sesiapa dalam diri kekasih awak tu .
and , kekasih awk pun dah terlalu sayang awk kan ?
awk jgn risau , saya x terkejar2 dia lagi dah .
dia pun dah tak hingin tau pasal saya dahh .
I'm nothing for him anymore .
saya pun sedang mencari pengganti .


*dont worry dear . :)


sincere , najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: