17 November 2010

wow , ayam merah !

urgh , malasssnya nak bangun !
Sony Ericsson w705 dah kejut utk ready exam . HAHA .
tiba2 ! mak call , mak tanya , *wawa , kamu balik tak ? mak masak best2 nih .
aku bergegas bgn ! *masak ape mak ?! HIHI .
then , rupanya mak sengaja pancing aku bangun utk pergi kolej dan exam . HAHA .


bgn pkul 9:30 am , then , terus pegi mandi . dah terpikir2 , 
nak balik JB ker tak . hoh , kalau balik , rasee gak ayam merah .
kalau x balik , konfem mkn maggi jea . huuuhhhh .
*MAKKK , awak menggoda saya lahh !


Lps mandi , terus kemas baju . Dah pikir masak2 , nak balik JB !
then , sempat jugak lahh , selak2 nota History of Graphic Design tu . *utk menguatkan memory la konon .
lps tu , menyempatkan masa utk online mukabuku . dpt kawan baru , Ayue Miraa .*peramah orgnya . datang dari nilai . whoott whoot , gadis cantik gituu .


then , buat benda x berpekdah , sampai pkul 12.00pm . 
*Im ready , Im ready , Im ready . HOGD .(great subject!) haha .
sampai kolej , exam ! Then ,  jumpa sir Halim utk discuss psl pembatalan kompaun . RM 100 bhaii . gilaa !


pukul 5.00pm , pegi bus stand , then cari bas ke JB . whuu , x sangka , jmpa sam , syazwan hajalaudin , dan ab Nazmi . sam pegi JB laa dherr . Nice ! hehe .


Tepat pukul 8.00pm , sampai JB . whuu . tnggu abg eman , lama gila !
bila abg eman sampai , trus naik motor dia ! rindu dia gilaa la weeyy . HEHE .
lps tu , pegi SHELL , abg eman sruh tukar baju , sbb susa naik moto pkai baju kurung .
then , sampai Gelang Patah , pegi Pasar Malam , beli miyak kapak utk mak .
abg eman kata mak tu tgh sakit . *aku sedih tibe2 . mak kata nak masakkan ayam merahh . :(


*Bila sampai rumah ! Tau2 jea ! ayam merah , sambal kacang dgn sambal goreng dah ready atas meja ! heiissshhh ! masing2 sengaja buat aku susah hati ! eeeiiii ! komplot lak tu !
then , mak kata , *mak x nak , anak mak nih makan maggi jea kat hostel tuh , kesian anak mak .
!!whoahhhh , MAKK ! wawa sayangg MAKKK LAHH !


NYUM NYUM ! 
saya sayangg MAK saya !


sincere , najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

Aku said...

aw aww ^^
ade name saye la . hihi :p

Najwaa Malikk said...

ayue : HAHA , msti la ade nama awk ! <3