30 November 2010

Zaman Sekolah Rendah Dulu ~

Hah ! kepada para pembaca ku ! Ouch ! Korang nak tau , act , aku teramaatt rindu zaman persekolahan sekolah rendah , dia tak berapa rapat ngn aku masa sekolah rendah dulu . but , normal lahh , budak2 kan ? owwhh owwhhh owwhhh . rindu semuanya ! But ! tak percaya lahh terjumpa balik minahchi niy ! lama x jumpa dia , tp terjumpa pun time2 ada majlis dkt kawasan perumahan kiteorg . Comel orangnya . Aku dah besar , but , dia stil x membesar lg . wakakakaka . :P


Ini lah manusia yang aku maksudkan . cik Nur Fatin Bt Ahmad . Ouchh ! comel lagi dia niyh !




Agak2 korang berkenan , jumpa aku dulu ! Sape tak ensem , tak kaya , tak pandai , jgn harap korang boleh dptkan dia! wakakakaka . (gurau jea laa) dia da ade boyfriend okay ? ahhakss ! :)
sincere , najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: