13 December 2010

UMUR ?

Assalamualaikum pembuka cerita ! :)


Hari ini , kebosanan melanda . 'DIA' pulak busy dgn Pertandingan Futsal dia , so , x dpt online lama-lama dgn 'DIA' , tapi , nasib baik ada SMS . Ouch ! HAHA . Okay , topic besar kiteorang texting hari ini ialah , "DIA akan menunggu AKU , till , AKU akan terima DIA" . AWW~  Terharu kot !


Maybe aku akan bahagia dgn kau . Tapi aku takut nak amik risiko sayang kat kau . Aku takut untuk kecewa lagi . Aku dah penat untuk kecewa lahh . Banyak sangat lelaki yang buat aku menangis . Walaupun lelaki itu dari alam maya . Kau paham ? 


Soal umur , yeah , maybe betul ckp kau , umur bkn penghalang . Aku pun dah tak reti pikir psl umur sekarang . Yeah , kau abiskan SPM kau tu dulu . Insya-Allah , kalo kite saling percaya , x akan putus hubungan kita niy , aku tak nak ganggu kau dalam masa-masa penting niy . Tapi , kau kena tahu , aku beri 100% sokongan untuk kau dlm SPM akan dtg . Then , insya-Allah , aku pun tak akan berpaling dari kau . Aku tak tahu la eh , kenapa rase yakin sgt dgn kau , even kau lebih muda dari aku . And , aku tau , kau pun belum byk pengalaman bercinta , so bagi aku , akulah pendorong hubungan niy . Tapi , aku tahu yang kau tu orang yang setia . :) Belajar betul-betul taw !



Aku akan cuba untuk sayang kau seikhlas hati aku lahh budak kecikk ! HAHA . Aku dah start sayang kau kott sekarang ni budak kecik oit ! I LOVE YOU ♥ ♥ 

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: