23 December 2010

Ya Allah ! Pasti aku Rindu ..

Assalamualaikum ! :)


Hurr , Sabtu & Ahad minggu ini , aku tak akan online . Hurrr , mesti rindu gila kat jadah setan niy suma . Aku akn pergi berjuang ! Sebab , aku akan ke Melaka . Kem ! Haiyoyoo . Adeh ! Rase susah hati pun ade . Konfirm aku tak dpt texting dgn si Barney tuh . HAHA . Aku baru bgtahu dia td , dia dah mengeluh . HAHA , katenya lebih 24jam , lame tuh ! HAHA . Ade2 saje Barney aku tuh . HAKSS !


Actually , yang patut ke kem tersebut ialah akak senior aku , iaitu Kaka Nurrita Ailmi , sebab , katenye dia wakil dari Group Kewartawanan dan Photography , but , dia tak boleh join , disebabkan hal-hal yang tertentu . Then , dia mintak , aku yang ganti dia . Aku pun tgh takde ape2 untuk dilakukan sepanjang cuti niy , so , aku pun ON jelah ! HAHA . Kaka tu president Club Kewartawanan dan Photography kat Kolej aku  , pergh ! Bangga sial ! Kaka senior mintak aku ganti tempat dia ! HAHA . Hurm , 2 hari je kan ? tak lah lama mana , tak jauh lah , Melaka jek . HARHARHAR . Dpt la jugak menggatal & pengalaman baru nanti . HAHA . Opss ! Eh2 , ingt Barney kau tu waaa !! HAHA .



haa ! Niy lah senior aku tuh ! Cantik kan ? Korang takyah mengada nak ngorat ! Dia dah ade BF dah ! HAHA !


Huhhh ! Iniii diaaa ! Ini tentatif aku selama 2 hari disana nanti . Haiyaa .

Semoga aku selamat pergi dan selamat kembali ! HAHA , habis tadi aku merepek kat BF aku , sampai citer mati . Adoi . Jahat lah dia niy . Suka sgt buat aku bimbang & menangis . Adeh ! Okay , tu jek aku nak cite untuk waktu sekarang . HEEE . :))



I MISS YOU BARNEY ! ♥ ♥ ♥ ♥

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

6 comments:

Siti Fairuz said...

ACAB nie NAKAL la . asyik buat wawa nages taw.
nanti FAIRUZ belasah dia lah ye :)

Najwaa Malikk said...

hahak , blasah jek . wawa sokong . HAHA . :DD

♥ baby said...

wahhhh ! pegi melaka ? mai jumpe nana lha wawa oi , kt mane kem tuh ?

Najwaa Malikk said...

nana : HAHA , kejap jek yangg . kat kmpung Chinchin Jasin . :))

♥ baby said...

chinchin ? besh owww at sane , nana penah pegi kem at sane . nty kn ad kayak then tasik sume . huhu~ have fun ea dear !

Najwaa Malikk said...

yah3 . kaka senior pun ade ckp mcm tu . mereka kate mmg seronok ! HAHA . tak sabar da nih ! HAHA .