23 January 2011

Contest Kami Pose Comey !

Assalamualaikum ! :)


Haaa ! Aku telah di-TAG oleh Cik Minie . Aww~ Thanks sayang ! :) Kali ini , contest dia nampak sangat comel laa . Sebab ni contest Kami Pose Comey . HAHA !



Yang penting ! Korang kena jadi FOLLOWERS

Untuk mengetahui lebih INFO tentang Contest ini ?


So , ini gambar yang aku pertaruhkan untuk CONTEST kali ini !
Okay ! Description sikit untuk gambar ini , EHEM , gambar ini diambil semasa Sukan Kolej 2010 tahun lalu . ^_^ Kat sebelah kanan aku tu Zack ! Dan Belakang aku tu Aleeya . HAHA ! Sebenarnye , kami berlainan kumpulan , aku & Aleeya kumpulan merah , Zack pulak kumpulan Oren , tetapi , dengan beraninye beliau , dia memakai baju merah , semata-mata untuk bersama aku ! AWW~ Sweet tak ? Kami KAWAN BAIK ! HEHE . :)

Aku tag :

sincere,aerith


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

amny said...

thnx join...

wish ur luck...

(^____________________^)

amni suda folow..

Najwaa Malikk said...

cik amni : Thanks ! :))