13 February 2011

Gamsahabnidaa . ^_^

Assalamualaikum ! :)
Yeayy ! Aku berjaya buat korang rindu kat aku !!! HAHA ! Sudah laa ! Jangan nak rindu sangat ! HAHA ! =) Ape-ape hal , tahniah untuk diri aku sendiri ! =) Sebab masalah aku sudah beransur selesai =) Ya Allah , sememangnya KAU sedang menguji kekuatan Hamba-Mu ini . Yeah ! Yang penting ! Aku dah semakin matang =) Terima Kasih MAK , Terima Kasih ABAH ! Err , aku menaip sambil mengalirkan air mata aku . Eishhh ! Sudah laa wawa ! Kau masih kuat untuk lalui hari esok pulak ! ^_^


Esokk , esokkk , dan esokk ! Semoga masalah aku selesai pada hari Jumaat ini . Semuanya memang berikan aku pengajaran . Hmph . Tapi , aku rase , aku takk akan cerita masalah aku ni kat korang langsung kot . Sebab , konfem akan menjadi bualan korang sampai bila2 . Better diam kan aje . HAHA ! Kalo aku cerita , konfem korang nak cerita sampai masuk Harian Metro . Eishh , HAIRAN aku ngn korang ni . Sukeee sangat gossip-gossip ! Dapat gaji ke weyh ? HAHA ! Opps ! Saya tak suka main maki-maki dalam blog saya . MAAF =)


Err , yang penting , sekarang ni , aku mampu ketawa semula kerana seseorang , yang pernah menjadi kekasih hati aku . HAHA ! Eishh , malu aku nak cerita . =P HAHA ! Sudah laa wawa ! Memang kau dengan dia takde ape-ape sekarang ni . Err ! Mane dia ? Haa , meh sini aku tunjuk wajah dia yang tak berapa nak kacak ni .




Err , kacak kot . ^_^

Nama : Muhammad Firdaus Bin Yahya .
Umur : 19 tahun .
Tarikh Lahir : 15 May 1992 .(da dekat sama dengan aku .) =P
Asal : Perak .
Tinggal di : Seremban .


Yeah , sebenarnya , aku pernah try couple dgn dia , tahun lepas . Erm , dah lama la weyh ! Aku sendiri tak ingat bila aku pernah couple dengan dia , yang penting , kiteorg couple 2 minggu jea , atas sebab 'TAK NGAM' . HAHA . Ape-ape hal , dia sentiasa hadir bila aku kesunyian dan bila aku ada masalah yang sangat besar . Aku pun tak tahu ape yang tak kena dengan dia ni , setia sangat teman aku dalam ape-ape hal . Tapi , sekarang ni , memang aku rasa dia ni penyelamat aku . Ape laa kau niy wawa ! Mudahhh jea sia-siakan orang yang betul-betul sayangkan kau ! Grr ! Tapi , Insyaallah , sekiranya kami ada jodoh , aku akan terima semuanya . HARHARHAR ! Tak bole blahh laaa ayat aku niyh ! =P

Err , yang best , ape tau ! Si Muhammad Firdaus Bin Yahya ni cakap , dia nak masuk belajar kat tempat aku niy . Adess ! Aku yang serba tak kena . Grr , kang , hari-hari laa jumpa dia ! (ehem , makin sukaa aku ! ) Tapi , dia kate nak discuss dgn akak dia dulu . Tu laa , aku pernah cakap , kalau nak masuk belajar kat tmpat aku awal-awal sikit , takde laa aku jadi senior kau . Ni , kau baru terhegeh-hegeh nak masuk belajar kat tmpt ni . See ? Aku akan jadi Senior kau ! WAKAKAKAKA !

Ape-ape hal , aku nak ucap Banyak-banyak TERIMA KASIH kepada sesiapa yang pernah melegakan hati aku . HEHEE ! ^_^ Ya Allah , memang KAU berikan aku Hikmah yang sangat besar ! =D

sincere,najwaa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

4 comments:

Kem0 said...

ehem ehem.
congrate la bb sume msalah dah slesai yew tak, amiez pon trtnye tnye jgak kan. Haha tapi bagos lah kalo dah settle sume :)

Najwaa Malikk said...

amiez : HOHO ! Thanks a lot . Act , belum settle , but , buat muka mcm da settle :)

Eyra Hamzah said...

cantik font blog u...nice to know u..:)

Najwaa Malikk said...

eyra : heeeheee , ni pun main taram jea . :D thanks awk :)