18 February 2011

ICON : Cara Remaja Masa Kini mengembangkan BAKAT =)

Assalamualaikum ! :)


Yeah ! Mari sini ! :) wawa nak storryyy morryyyy niyh ! :) Korang , remaja JOHOR BAHRU , konfem laa slalu dengar perkataan ICON . Kann ? Yeah , mari marii , aku nak cerita , sesungguhnyee , sekiranya korang hang-out dengan mereka , mmg koooraannngg rasa BESTT . HAHA !






Yeah ! Mula-mula , memang laaa aku tak faham , apee laa page ICON Community ni kan ? Then , kawan kolej aku , budak JB , ade laa seketul dua , suka cerita pasal ICON . Then , aku cari kat FACEBOOK , then , aku ada berkawan dengan somebody's kat Community nih . Then , mula-mula aku ingatkan Community ini hanya menggilap bakat dari segi photography , sebab aku tengok masing-masing ada DSLR . Aku ni pun tak berapa nak mampu ada tu semua . HAHA ! Then , aku usha lagiii FACEBOOK mereka , yeah ! Then , aku tengok video ahli mereka yang memiliki suara yang lunak untuk bernyanyi =)


hehe , wawa curi INFO dari PAGE iCON . (copy&paste jea)
iCon adalah persatuan berdaftar yang

  •  Mencari ,  Menggilap , Menonjolkan bakat dalam semua bidang yang ada dalam diri korang.
So, iConkan dirimu.



Orang pertama yang aku tahu di ICON ni ? *(padahal dah kenal lama)


Beliau siapa ? HAHA ! Aku memang lee da kenal lame , tapi , tak rapat , dia SENIOR aku kat giatmara gelang patah . Tapi , Aku just kenal dia mcm tuu jea . Dan , sesungguhnya aku sangat hormat kat beliau . Sekiranya aku terjumpa beliau kat mana-mana , aku akan salam & mencium tangannye , tanda aku hormat dia . Sebab , dia ex-senior aku . HAHA !



Orang kedua yang aku kenal kat ICON !


Ehem ! Ash yang si JEJAKA tu yea ? Yang Si Gadis itu hiasan hati beliau . Mereka terlalu sweet untuk diperkatakan . Hee . Yeah . 



Orang ketiga yang aku kenal kat ICON ni ?


Bukan Adam Lambert okayy ? Ini ADAM YEYOO ! HEHE . Dia GILA ! Tu jea ayat yang bole aku bagi kat korang untuk kenal dia ni . Ape-ape yang orang bual , dia boleh mencelah . Tapi , mase mula-mula kenal , dia malu-malu bak kura-kura . HAHA .




Orang keempat yang aku ternampak dan terasa nak kenal sangat ! 


Haiyaaaa ! Ini amoiii aa , manyak cantikk . sayaa manyaaakkk suka sama itu dia punya mata ! Adess ! Sumpah ! Aku ingatkan Amoii manee laa ASH ni bawak ! Rupanya budak melayu ! HAHA ! Comel GILAAAA ! GERAM ! 




Dan orang yang sering aku ceritakan kepada kawan-kawan aku ialah !


Yah3 ! Memang cun . First time jumpa . Memang aku tak reti nak ckp ape dengan dia . Then , selepas photoshoot pada malam itu , baru aku tau dia ni banyak cakap jugakk . HAHA ! I Love You bebeh !




Now ! Korang ada rase TERpikat dengan ICON tak ? HAAAA ! Konfem korang terpikat kan ?





If korang rasa nak join ?




Err , tapi kan , sumpah aku nak cerita , aku always rasa rendah diri sikit if keluar dengan mereka , kerana mereka terlalu HOT =.="



 p/s : If korang nak kenal MEREKA , JUST KLIK pada nama mereka :)


sincere,najwaa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI