01 February 2011

Selamat Tinggal Sayang :(

Assalamualaikum ! :)


Dengan bismillah , aku mulakan cerita aku . :( Hari ini , memang hari untuk aku menangis . :( Pertamanya , disebabkan hal peribadi aku . Kedua , mak aku dimasukkan ke hospital , untuk menjalani pembedahan di tangannya .


Dan yang ketiga , Si comel bawah ni , dah jadi Yatim Piatu . :(
Bertarikhkan 26/12/2010 , dia ditinggalkan oleh BAPAKnya , iaitu Chikue , dek kerana kaki dijangkiti kuman yang terok .


Dan kini , si KIKO yang comel di atas ni , di tinggalkan oleh ibunya , Iaitu CICIE yang bawah ni .
Cicie bertarikh 1 Februari 2011 , mati disebabkan keracunan . Aku tak tau laa ape yang kau makan kat luar 2-3 hari lepas CICIEE !
Anak kau belum habis waktu untuk minum susu kau . Sekarang ni , anak kau duduk kat pangku kak wawa sambil jilat2 baju kak wawa . Tu maknenye dia lapar la CICIE !!!
Takpe , dah tiba masa kau untuk tinggalkan Mak , abah , abg ejat , abg eman & kak wawa . 
Selamat Tinggal Sayang . :'(



To KIKO : Sayang , kuat2 ye , jgn keluar mcm mummy awk , jgn degil2 , jangan ikut mummy awk . Please . :'(

sincere,aerith

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

5 comments:

Wana Vee (Vanilla Vanessa) said...

Sedeynyee :(

Najwaa Malikk said...

wana : hmm , tau xpe . :(

Cik Minie said...

be strong wawa ! =)

acik said...

cdey cgat2 dgr luahan awk,tp pape pon kuatkan ati awk,jgn skali2 jtuh rebah..

Najwaa Malikk said...

minie : thanks syg :)

acik : thanks awk . wawa x kan kalah dgn nasib :)