04 February 2011

TERIMA KASIH AWAK .

Assalamualaikum ! :)


Dengan Bismillah , aku tabahkan hati aku . Aku terpaksa terima kenyataan . Aku ni hanya pelakon tambahan bagi dia . Aku bukan watak utama lagi untuk dia .


Thanks awak , This video for you :)





Selamat Tinggal awak :)

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

11 comments:

m!da BucHuxX said...

sadis kan.mida pun pernah mengalami benda yg same.mida tahu wawa kuat mesti ader yg lebih baik dari si dia .be strong girl .u can do it .:)
live in ur life prove that u better without him.u go girl:)

Najwaa Malikk said...

mida : yup . thanks syg . yeahhh ! wawa kuat ! :))

Cik Minie said...

wawa wat happen ?
be strong gurl !
wawa pasti akn jumpe someone better & thatu desrve ! =)

Momolove said...

huwaa,sedihnye..bwk brsbr yer kak wawa.bak kata abg sye kumbang bkn seekor :)

Momolove said...

huwaa.sedihnye T.T
sbr ye kak wawa.bak kata abg sye kumbang bkn seekor :)

Najwaa Malikk said...

minie : tgk video ni pun da pham kot :)

momo : :) yeah , takpe , wawa terima jea :) thanks :)

AffyAzmi said...

nak nangis tgk video nih. semoga jumpa yg lebih baik :)

Muhamad Zaki Zafir said...

tak dilepaskan yg kurang baik, takkan berjumpa yg lebih baik.jgn sedih2.he's out there somewhere.tunggu masa je nak jumpa. ;)

salam singgah. :)

Najwaa Malikk said...

Affy : thanks dear :)memang sedih , sbb dia x nak faham kita :) mmg harap sgt dia pkir prasaan kite mcm mane :)

zaki : yeah , Insyaallah dpt yg lebih baik :)Thanks awak :)

Nadia Johary said...

aww..been there..=(
so no worries..

Najwaa Malikk said...

nadia : heyy , cool la . :)