18 March 2011

Berkaitan dengan yang baru .

Assalamualaikum ! :)

Haa , korang mesti pernah dgr cite yang aku kata , aku akan kekalkan 1 FACEBOOK sahaja . Al-Maklum , 1 Malaysia gituu . Haih ! Tapi sekarang tidak lagi ! -.- Sem lepas , aku ada buat assignment Profiency English . So , kiteorang ditugaskan buat 1 Facebook untuk berkawan dengan warganegara United Kingdom . HARHARHAR . Sepanjang sem lepas , aku hanya berkawan dengan 11 orang sahaja dari negara tersebut . Disitu , Lecturer aku , iaitu Sir Khairil Anwar , dapat mengesan peningkatan Bahasa Inggeris kami ketika berkomunikasi dengan warganegara tersebut .

So , oleh kerana sem1 pun sudah tamat . Dan Facebook tersebut sekarang sangat terbiar . Now , aku kembali aktif bersama Facebook itu . Yeah ! Err , faktor lain aku aktifkan Facebook itu ialah , kerana akaun Facebook aku yang pertama tu dah melebihi jumlah rakan . Dan , selain itu , aku mengelakkan dari di-STALK oleh orang-orang yang teringin nak jadi reporters tak berbayar . HMPH . -.-



Yang selalu aku guna ialah Najwaa Malikk

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: