28 March 2011

I LOVE YOU my Daughter =)

Assalamualaikum ! :)

Hohoi , meh sini aku nak dok bercerita pasal Hasny Husain Nyno. Haha , kenapa Nyno ? Dia kate bunyi ambulance . Haha , kena sangat la tuh , pasai ang slalu sakit-sakit . xP Haha .

Okay , macam mana boleh dok jadi mcm nih ? Haa , firstly , dia ADD aku , then , bila aku nak approved tak boleh . dalam 3-4 hari jugak aku nak approved dia , bukan main susah , sebab friends dia penuh . huh . Lama-lama , baru dapat approved . So , dari kejadian itu , kami saling bercerita pasal process nak approved tu , then , cerita pasal Mutual Friends kami sangat ramai . Kemudian , mungkin dia jatuh hati dengan telatah aku bercakap , dia mintak aku request untuk jadi Sister dia kat FB , tapi ! Aku Sengaja request jadi mother dia . HAHA . Aku kan HOT MAMA ! xP Then , time dia nak Log Out tu , kami bertukar number telefon . HAHA ! Padahal baru satu malam berkenalan , kami dah semesra ini . =D



Beberapa hari lps tu , aku tengok status FB dia , dia updated pasal dia sudah 2 hari dimasukkan ke Hospital , akibat kesakitan di perutnya . Huh , risau bukan main aku nih hah ! =( sekali jea , mlm tu dia call , tapi aku tak dpt angkat , sebab time tu handphone aku rosak . Dan , kebetulan time tu aku takda kredit , so , aku tak respond dia . (jahat pulak aku) . 2 or 3 hari lepastu , dia ade call lagi , tp tmpat aku plak takde LINE time tu , so , aku text dia . Then , kami texting for a while . Aku dptkan kepastian , kenapa dia sampai sakit mcm tu . Huh , kesian gila kat Baby aku nih . =( Mummy doakan baby cepat sembuh okay sayang ? =)

So , now , aku rasa sangat teruja , sebab aku dihargai oleh dia nih .
Macam mummy yang sebenar bila layan dia nih . HAHA .
Mana taknya , manja bukan main lagi taw . xD
Korang jangan nak tergoda dengan dia pulak .
Dia busy nak jawab SPM tahun nih . HAHA !


Mummy sayang BABY DOLL nih .
Jangan NAKAL-2 taw sayang .
Kalau tak nanti cepat sakit .
ILOVE YOU BABY DOLL :) 


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: