27 March 2011

Kaitan antara Hospital Sultanah Aminah dan City Square .

Assalamualaikum ! :)

*(sila baca Bismillah sebelum membaca POST ini , kerana post ini panjang .)

Hahai ! Korang tahu yang mak aku sakit , kan ? Hmph , pagi tadi , aku ajak Iskandar , kwn aku ni , tengok mak aku . Then , dia pun setuju laa nak tengok mak aku . So , aku pun rasa syok laa ,sebab kawan aku sudi nak tengok mak aku yang tengah sakit tuh . Hmph , Alhamdulillah , mak aku semakin sihat , tapi bengkak kat tangan dia tu masih belum sembuh , dan selera makan dia pun belum betul-betul pulih .

So , petang tadi , aku , abah , abang emi dan kakak ipar aku (kak lin) melawat mak , aku texting dengan Iskandar , lepas aku text Iskandar kat wad mak aku tuh , Iskandar cakap dia dah sampai hospital , then , aku pun ambil dia kat depan pintu gerbang Hospital . So , aku terus bawak dia jumpa parent aku , HAHA ! (dia cakap dia bakal menantu mak & abah aku) *perasan gila kau Iskandar . Lepas tu , aku biarkan dia borak-borak dengan parent aku . Lama-lama , waktu melawat dah habis . Huh ! Kejapnya .

Masa otw ke tempat parking , aku tanya abah , *Abah , boleh tak wawa ikut abang emi ke CS ? then abah cakap boleh , then , aku & Iskandar terus meluru ke kereta abang emi . HARHARHAR . Then , kami bergendut di CS ! Heheeee , BEST ! Thanks abang emi , belanja kiteorang McD ! :)

*ini abang emi dan Isteri beliau .
*abang emi ialah abang kandung aku yang pertama . =)

Heee , ini , dari camera aku . Haha , smart kan gambar ni Iskandar ? :P
(belagak! ^^)


Ini dari camera Iskandar .
Halamak , dia dah edit plakk , takpe , layan kan aje .
(asalkan kenangan kami keluar tadi dpt diabadikan lagi melalui gambar-gambar ini)

Lepas tu , pukul 10 malam , aku dah rasa penat , aku terus tanya Iskandar , *Kau tak nak balik ke ? Dah lewat nih .* Dia pun cakap *Okay aku balik.* haha , macam aku halau je kan ? Pastu aku call abang aku yang tengah shopping dengan isteri dia . Kemudian , abg emi & isteri dia pun datang jumpa aku . Then , aku dan Iskandar pun bersurai . =)

Haha , seriously , aku sayang Iskandar . HAHA ! Dia memang kawan yang paling mendengar masalah hati aku . Dia memang kawan yang paling pandai buat aku tergelak . Dia memang kawan yang paling bijak control marah aku . Dia memang kawan terbaekk !

*Ini kenangan aku yang paling bercampur aduk . Sebab , aku sedih mak aku sakit , tapi , aku happy dapat jumpa Iskandar tadi . Haha , gila . xD

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: