04 March 2011

YEAHH ! :)) FINISHH !


Okay ! Aku sangat Se Se Seronok ! Sebab dapat jawab exam mid-term dengan jayanya ! Adoihai ! Macam final la pulok ! HEHE . Okay , sepanjang exam ! Aku rasa sangat lain & lain . xD Lain kerana , kali ini , aku rapat dengan someone yang pernah aku rase pelik dahulunya . xD Kenapa aku rasa dia pelik ? Sebab dia kurang kawan dengan perempuan kat Kolej . Kenapa kurang kawan perempuan ? Sebab kawan-kawan perempuan tak nak kawan dengan dia lahh . haha . 

Kejadiannya , lebih kurang dengan aku . Bila terlalu berterus-terang , kita pula dianggap salah . Jadi terpaksa lah tak berterus-terang . So , kenalah jadi hipokrit . Tapi , jadi hipokrit salah , tak hipokrit pun salah ! Tu lah duniaa wahai kawan-kawan ! 

Okay , aku rapat dengan FARA NADIAA , konfem lah student KPTM BP kenal kan ? HAHA . Okay ! Aku sendiri tak tahu , apa alasan kami jadi sangat rapat , akhir-akhir ini . Terus-teranglah ! Aku suka berkawan dengan dia , sebab , aku rasa , aku tak hipokrit bila berkawan dengan dia . Aku rasa diri aku ni , diri aku yang sebenar . Takdenya cover-cover ayu depan dia nih . Takdenya nak terasa hati . Cakap lepas jea dengan dia ni . Tapi , dia ni loading sikit la . HAHA ! Takpe , aku faham , dia kecik lagi . xP


Okay ! Kalau korang nak gegar BLOG dia .
Click SINI !

sincere,najwaa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: