01 April 2011

Contest Header Simple tapi Menarik

Assalamualaikum ! :)

Ohoi , aku di-TAG oleh kekasih hati aku . Ehhe , kami baru couple sehari , tapi bahagia hati , tuhan sahaja yang tahu . Ahhaha . Thanks sayang ku sebab sudi TAG baby . Aww ~ Wo Ai Ni  . I LOVE YOU NorIzzati .




* so , ini lah HEADER aku yang aku pertaruhkan . Hmph , even tak lawa , aku tetapp join , demi sayangku Izzati . Ahhaha . Okay . 



ini syarat2 nye:

1-jadi follower kM
  • done ~
2-buat satu entry pasal contest ni..ups, jgn lupe ltk banner dan link kan terus pd blog kM
  • done ~
3-header x kesah bertemakan ape2 saja..SIMPLE TAPI MENARIK..
  • orait bebeh !
4-contest terbatal jika peserta bawah 10 orang!
  • ^_^
5-tarikh tutup-4 APRIL 2011
6- Tag pd 5 org blogger n make sure mreka tahu mreka tlh ditag.
7-Letak URL entry pasal contest ni pd comment box ..jgn letak pd shoutbox!
  • Oraittt !! ^_^

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: