02 April 2011

Dah nak siap dahh .

Assalamualaikum ! :)

Ohoi ! penat sungguh hari ini . :) err , kenapa penat ? Sebab aku nak siapkan Final Project ! kenapa ada Final Project ? Sebab Lecturer yang bagi . Kenapa mesti siapkan ? Sebab aku nak markah . Err ! Dahh ! penat ! xD

Okayy , tadi , aku gerak pukul 10 lebih . then , aku mengangkut Feeqa Ahn dari rumah dia . Dan aku bawak dia naik bas . Ahhaha !Model naik bas . Adohh , cuns DOH ! Ahha . xD Pastu , sampai CS , kiteorang berkumpul di Food Junction City Square . Then , sampai lahh model aku seterusnya . :D Ajiek Sepet . Then , tunggu model yang ke-3 tak sampai-sampai . Jadi , aku mengambil keputusan untuk Terus ke Taman bunga .

Haih , Nah aku tunjuk gambar kami yang menggedik tadi :)



Ini BF saya . Hahah ! 1 hari jea . :P


*aku asik kena bahan jea arini . GRR !


Ini model saya , cik Feeqa .


* Ini kawan baik saya . (couple saya <3 )


*err , no komen . AHHA !


* teruk laa korang ! :P




*aww ~ (ILOVEYOU . *hari ini sahaja )



(ILOVEYOU . HARI INI JEA )


* pinjam spectacles Amirul Asraf jap . Ehhe .
(Afrudy , saya tiru gambar awak . Marah tak ?)


*Acab gedik . xP

So , gambar yang kiteorang ambil untuk POSTER , kiteorang tak akan upload . Ehhe . Akan di upload setelah siap sahaja . =) Err , Apa-apa hal , memang Thanks a lot to all of my model =) Wawa sayang korang sgt2 ! =)

Setelah habis photoshoot , aku ke Hospital bersama Cik Feeqa , tengok mak aku jap . Pastu , BALIK ! Pastu aku penat okeh ? Tido time ! =)

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

1 comment:

Siti Fairuz said...

jeles taw :'(
sedih ta dapat ade kat sini .