07 April 2011

In a Relationship with _______________ .

Assalamualaikum ! :)


Hehe , ohoyy , macam gembira kah aku ini ? Ehhe , yew , sangat gembira . =) sebab ? Sebab Mohammad Fadzil Bin Mohd Noor niyh . ehhehe , dah la , jangan nak 'OVER' sangat lah Zarith Najwa oii . Ini hahh , setelah beberapa bulan aku sesat . Setelah beberapa bulan aku ber-couple dengan perempuan . Baru hari ini aku ber-relationship dengan LELAKI . Err , belum betul-betul jatuh cinta . Tapii , sukaaa dia ! Err , sudah mula sayang meyhhh . Ehhe . =)

*ehem , our day together is 6 April 2011 .



*ehhe , suka tgk NEWS FEED yang ini . =D

( iloveyou )

psst:// suka melayan kepala gila dia . Ahha . Choii , first day dah kena sound dengan abang dan akak ipar dia . Bak kata dia , ''Nasib badan'' . Haha . Hope aku dapat syg & cinta dia hingga oksigen terakhir aku . I love you dude .

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: