13 April 2011

Mata sakit . =(

Assalamualaikum ! :)


Korang sendiri tahu aku si Pemakai CONTACT LENS yang setia . Err , semalam , mata aku jadi macam kat gambar tu . Err lebih terukk !! Penat melayan . Dengan bertaik lagi . Haih ! =.=''



Then , tadi aku mengadu kat kawan aku nih pasal mata aku nih . Dia makin menakutkan aku . Err , so esok aku nak ke Klinik , untuk mendapatkan nasihat dari doktor mata . Haiyaaaa . =.=''


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

5 comments:

nedy aminuddin said...

hahaaa . baru nedy perasan ayat nedy tu sekejap i sekejap bahasekan nedy . hahaa . wawa pergi klinik taw . :)

alep' Darlings said...

bcoz of that i didn't wear contact lens anymore. baik pkai spec. B)

alep' Darlings said...

bcoz of this i didnt wear contact lens anymore.baik pkai spec.B)

Najwaa Malikk said...

@nedy : huhhu , okay sayang :) Im okay . Dah jumpa doktor dah . :) My eye will be all right . =)

Najwaa Malikk said...

@alep : huh , okayy Encik . nanti saya pakai spect , macam budak nerd . Tapi , muka saya ni tak kena bila pakai spect . -.-'