26 April 2011

Sinar kebahagiaan . Versi Anti-Wawa . Part 2 .

Assalamualaikum ! :)




Okay , now , wawa straight to the point je la kan ? malas nak buang masa . Haa , kan wawa pernah cakap , wawa tak suka laa kan kalau setakat nak cakap-cakap belakang nih . Hey hello , see ? Aku ade kacau duit mak bapak kau ke untuk aku blajar kat kolej tuh ? Haih ! Yeah , seriously , aku masih mencari milik siapakah tulisan comel itu . aww~ Err , okay . Sekarang ni , aku nak kira lah , berapa banyak kali aku kena anti kat kolej tu . Masalahnya , ade aku kesah pulakk kalau kena anti macam mana pun ? Kau ingat bila kau buat macam tu , aku terus pergi pejabat then terus mintak berhenti belajar terus ? Heyyy ! Come on lahh bebeh ! Aku bukan species lembik macam tuh . Okay ? Yeah ! Dont judge book by its cover . Haa , kau tak kenal aku , tapi kau dah antianti aku .

Okay . Kau buat macam tu , ape yang aku pernah buat dekat kau ? Aku tak kacau taikkk mak bapak kau lahhh 'anak haram' oi ! *(anak haram yang aku maksudkan , bukanlah anak yang dilahirkan dari hubungan luar nikah , tetapi , anak yang berperangai haram. Aku tahu budak kolej aku semuanya dilahirkan secara halal .)* Kau buat macam nih apesal ? Kau pernah kena sound dengan aku kat kolej tu ke weh ? Gelabah naaa apesal weh ? Adohh , sikit-sikit pun dah gelabah . Hahaiii ! Tersentap ke nyah oii ? Yeah , yang kau tuliskan nama bersama aku tu , iaitu AQIF . Ye betul , kami pernah bermusuh dahulu kalanya . Then , sekarang , kami dah geng . Haa , kau tahu takk , berkat kau , aku dapat berbaik dengan beberapa orang musuh aku . Wahh ! Hikmah tu weh ! Weee~ I LOVE YOU LAHH My beloved enemy ! =)

Okay jom review cerita BOIKOT WAWA
Kalau korang nak baca segala komen kat gambar tu pulak, CLICK SINI .

Haaa , jadi korang nampak kan ? Aku ni bukan kena anti kat dunia siber saja . Aku kena anti kat kolej juga . Err , aku sendiri tak tahu apa yang mereka tak puas hati sangat dengan aku nih . But , By the way , Hater make me Famous laa bebeh ! Weee~ (pinjam kata hikmat cik Primadona Lofa kejap ) hehe . Bagi yang dah kenal aku , teruskan perspective yang baik tu . Bagi yang belum kenal aku , jangan cepat menanggap wawa ni jahat . Sebenarmya mereka yang anti wawa ni , tak kenal wawa . Tapi , mereka dah anti . Mana elok macam tu . Bak kata pepatah . "Tak kenal maka tak cinta" Kan ? =) Wawa dah tak kisah dah mereka buat wawa macam nih . Im Fine . I know Im strong . Hehe .

 See ? Nampak tak Sinar Kebahagiaan yang memanchoorrr di wajah wawa ? Ehhe . =)

Bagi musuh-musuh ku , kalau nak kenal , cakap elok-elok . Wawa ni okay jee dengan siapa yang okay dengan wawa . Wawa tak pernah nak sombong . Wawa senyum , bermakna , Korang kena senyum . Wawa tak suka lahh kalau jadi macam nih . Maruah wawa tercarik-carik . Tahu tak ? Hmph , korang kena ingat , kalau korang buat wawa macam ni , tak mustahil , korang pun akan terkena . Tapi , ingat , wawa tak pernah terfikir untuk balas dendam . Okay ? Wawa tahu , kalau wawa ada buat macam mana korang buat tu , sure , parent wawa akan sedih . 

Ingat ni , dunia bagaikan roda , ia selalu berputar .

Kadang-kadang , kita berada diatas , dan kadang-kadang , kita berada dibawah .

Bila kita berada diatas , jangan lupa yang dibawah . dan bila berada dibawah , jangan baru nak menyesal .

Sekian .

*Masa first-first tadi , macam marah sangat lah kan ? HAHA . Okay , Ignore bila wawa marah macam tu . =D

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

www.dunialandax.com said...

chill je..tak habis pun duit kat dlam bank kalau kene kutuk,tak berdarah pun mata baca kutukan orang,tak de pulak yang mati sebab kene kutuk..biarkan mereka dalam dunianya..

=)

Najwaa Malikk said...

@Enchix Landax : err , okay . kata-kata anda sangat best lahh . terimakasih . =)