06 April 2011

Sopan sangat !

Assalamualaikum !

Erhh ! aku taknak senyum ! Aku bengang . Aku sakit hati . Err , Cool la wawa . :) Orang macam tu , orang yang tak pandai fikir guna kepala otak , dia reti pikir guna kepala lutut jea tuh . Huh ! Chil bebehhh ! =)


Haaa , sakit hati ke sakit jiwa ke sakit kepala ke sakit otak ke sakit punggung ke sakit bontot ke sakit kaki ke sakit hidung kee aku sendiri tak fahamm ! =.=''

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

5 comments:

ruby zaizi said...

dear~actually org tu yang sakit..maybe sakit dalaman..or die sepi tu..xde sape nk chat dengan die..hahahaha! :p

Najwaa Malikk said...

@ruby : yeah , maybe la kott . grr , sakit hati tengok orang yang start IM mcm tu . takda adab agaknya . -.-

saya YANA said...

block dia..... haha...

Alid said...

kemengongan die di tahap tinggi

Najwaa Malikk said...

@yana : haa , tu laa pasal . grr , wawa da blocked da pun :)

@Alid : haaa , tahu takpa , memang bengong !