04 May 2011

Aku JENUH dengan kau !

Assalamualaikum ! :)

Ye , aku akui , aku pernah janji untuk sehidup semati dengan engkau , tapi , sejak-dua menjak ni aku tak tahu kenapa aku jadi bosan dengan kau . Aku dah malas nak tengok engkau . Walau pun kau yang banyak membantu aku untuk siapkan semua kerja-kerja aku . Hmph , aku tak tahu kenapa dengan aku . =.=''

Ya, sejujurnya sayang , aku sudah bosan . Tapi aku masih cintakan kau . Ya , aku janji takkan tinggalkan engkau walaupun kau membosankan bagi aku . Hmph , I'm always here for you Adobe Photoshop . Ya , walaupun CS3 je . Hari tu aku guna Adobe HedgeStone IV . Err , sama aje . Jadi aku memilih untuk pakai CS3 dari HedgeStone IV tu . =)

Ya , CINTA kami terlalu HEBAT , dan sesungguhnya , CINTA aku padanya suci dari hati yang ikhlas . Aku sentiasa CINTA kau sayangku . =) Hee , aku suka sebab apa tau , sebab ini .

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Alamak , tak clear eh ? 
v
v
v
tengok bawah ni pulak lah ?
v
v



Haha , korang tahu la kan kenapa aku suka sangat dengan Adobe Photoshop ini ?
Sebab tu lah . Semua aku boleh cover . Haihh . Menyirap kan ?
Kalau menyirap ape lagi ?
Tekan Ctrl+Shift dan W secara serentak .

Err , sebelum tekan tu , sila muntah jika perlu . =)

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

Scya LollitA said...

kehkeh . lek3 . untg pe reti guna PS bole wat mcm2 haha

Najwaa Malikk said...

@scya lollita : ngehngehngeh ! memang la , tapi bosan . =.=''