10 March 2012

Elok kalau gini .


Assalamualaikum . Hai :)

Aku dah elok jadi begini . Hidup dengan orang yang sayangkan aku . HEHE , bak kata abah ,  " Najwa, now make your day to love with people that love you . "  Jangan sia-siakan masa utk menyayangi orang yang tak sayang kita :) Jangan cari peluang pada harapan yang palsu . Jangan kejar benda yang pasti bukan untuk kita . Biarlah orang sayang kita , bila orang sayang kita , cubalah untuk sayang dia juga sepenuh hati . Jangan sayang orang setengah-setengah . Sebab , benda tuuu lah munculnya musykil and segala ragu-ragu .

Aku dah elok jadi begini . Hidup untuk membahagiakan orang yang menyayangi aku . Lagi-lagi mak dan abah :) Bila balik bercuti , mesti duduk rumah , santai santai . Gossip-gossip dengan mak sampai 2-3 pagi . Urut-urut kaki abah sampai abah tertidur . Whoaaaa , aku sukaaa sangat rindu dengan hal-hal macam ni . Aku tahu , aku takkan dapat situasi tu dengan orang lain . 

Aku dah elok jadi begini . Tengok-tengok semua gambar kenangan kau dengan aku . Aku masih merindui hubungan tuu . Aku masih rindu pada kau . Tapi aku tahu , aku takkan nampak kau lagi , aku takkan dapat kau lagi . Satu tahun , sebelas bulan , satu minggu , satu hari . Satu hari je kita gaduh , satu hari kemudian kita break . Satu bulan je kita break kau dah ada calon tunang . Dan satu tahun tak mungkin pudarkan rasa ni Encik F :') 


Dan , disebabkan semua rasa ini . Aku takut mencuba cinta lain . Dan baru-baru ni aku cuba cari pengganti kau . Tapi tak boleh . Dia tak macam kau , dan dia takkan boleh jadi macam kau . Aku ditipu hidup-hidup . Dan aku teruskan hidup aku lagi , dengan perasaan yang masih lagi sama . Dengan akal fikir yang masihhh pada kau . DAN AKU MEMILIH UNTUK HIDUP MENYENDIRI .

# Tapi aku tahu , "MENYENDIRI" macam mana pun hidup aku . Aku masih ada mak dan abah . Mak abah ialah "MAKWE , MAKWE , KAUNSELOR , BANK -,-' , TEMAN , KAWAN BAIK !"

# Mak , abah . AWAK BERDUA SENTIASA SELAMATKAN HIDUP SAYA . AWAK BERDUA ADALAH ANUGERAH ALLAH YANG TERBAIK YANG PERNAH SAYA TERIMA :') ALHAMDULILLAH :') 

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: