24 May 2012

Adab Malam Pertama (copy/paste)

Assalamualaikum, 
hihi, tak pernah-pernah aku update topic macam ni. Takde apa lah, aku saja jee update benda ni, aku terjuma info ni dalam facebook tadi, so aku nak share kat blog aku ni. Hihi. :)




Adab Malam Pertama.

1. Suami beri salam bila masuk bilik yang dalamnya Isterinya.

2. Kedua Suami Isteri melakukan Solat Sunat Syukur.

3. Memegang ubun-ubun Isteri dan membaca Doa... Seumpama:"Allahumma Inni As-Aluka Min Khairiha, Wa A-'Uzubika Min Syarriha. " (Ya Allah, Sesungguhnya Aku Memohon Dari Kebaikannya, Dan Lindungilah Aku Dari Kejahatannya.)

4. Menyuruh Isteri mengucap Dua Kalimah Syahadah; Bertanyakan apakah dia Rukun Iman, Islam dan sumpamanya.

5. Membaca Doa Jimak, Seumpama:"Allahumma Jannibnasy Syaitan, Wajinnibisy Syaitana Ma Rozaqtana." (Ya Allah, Jauhkanlah Kami Dari Syaitan Dan Jauhkanlah Dari Syaitan Apa Yang Akan Engkau Kurniakan Kepada kami...)

6. Tuuttt.

Ustaz Azhar Idrus - Masjid Titian Baru (23/05/2012)



TUTT tu yang menjadi persoalan tu. BHAHA :P KBYE.

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

1 comment:

Anonymous said...

Exactly why I actually i never thought of their?
Here is my site - Genital Warts Cures