16 July 2013

BEBAS.



Assalamualaikum kawan-kawan. Haha dah lama betul aku tak update. Bukan main busy nok. Haha. Fuh fuh, banyak betul sawang. haha. Dah baca tu tolong lah lap sekali eh? Terima kasih.

Aku sekarang dah hidup solo. Fuiyo. Haha, kalau ternampak sticker Fruitheart dkt blog aku ni ignore jela eh? Aku bukan apa. Aku malas beno nak edit blog sekarang. ni dah  semester aku tak update, tak edit blog aku ni. HAHA.

Aku sekarang ni dah jadi single selamanya. HAHA, poyo je. Dah 6 bulan single. Eleh baru 6 bulannn. Tunggu lah bertahun-tahun baru boleh berlagakkk!! HAHA

Alright, sekarang ni aku tengah praktikal dekat Cepat Trading and Services. Di department Graphic Designer. Hoho, mcm poyo je ek? Tapi tu lah. Haha. Lepas diploma aku nak sambung degree in Culinary. Haha dan juga sudah dipersetujui oleh parents aku. Haha gittew. Graphic design dgn Culinary, kena ngena? haha. Dont care lah. Asalkan timba ilmu.

Tu je aku punya cerita? Haaaaa, aku sekarang takde motif. Kbyeeee. :)))))

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: