27 November 2010

Gaya AKU .

Saya takk hott mcm awk semua , saya tak lawa mcm awak semua , saya tak comel mcm awk semua , saya tak seksi mcm awak semua . Yang penting , saya seperti mana diri saya yang sebenar . Aku itu Aku . Sebab , saya hidup untuk diri saya , bkn hidup untuk diri orang lain . :))

So , oleh kerana saya tak hot , saya tunjuk lahh , mcm mane cara ketidak hott diri saya nih, okay ? HAHA .

Ini , gaya Zarith Najwa , bila saya nak keluar , memang nih yang saya buat . :))


Compact Powder itu sgt penting . HEHE .
Brand - Silky Girl .

 
Eyeliner juga penting utk memberi kesan membesarkan mata . *mata saya kecik laa .
HAHA .
Brand - Color Basical & Simply Pretty (black) .



Seterusnya , saya akan memakai contact lens . Al-maklum , mata saya kecil , itu bermakna anak mata saya pun kecil , saya lebih memilih contact lens bersaiz 16mm . Tp , yg ni 15mm . :))
Brand - Fresshlook - Hazelnut . (15mm)
Another colour - grey (16mm) , turqoise(15mm) & all black (17mm)



Then , saya akan mengoleskan lipgloss . Ada dua jenis dan dua fungsi yg berbeza .
Lip Ice Sheer Color - Untuk memberi kesan bibir menjadi warna pink (tak lah pucat sgt nnt)
Simply Pretty Shiny Liquid Lipgloss -Untuk memberi kesan kilatan ke atas bibir saya !


And , finally , pakailah tudung dgn kemas dan teratur . 

Yeah ! saya dah siap ! siapa2 mahu ajak pergi dating ? okay ! jom ! :))
*maaf bilik ini agak bersepah . yg belakang tu , baju2 abg saya .
Barang2 dari hostel pulak byk aritu . Belum habis kemas lg .
Ish ish ish . teruk betul anak dara niy . HAHA 

Heish ! mcm tade keje kan ? Tapi , takpe , bkn sbb ape , saya niy tgh bosan . Dpt pulak idea jadah niy . lgpun ini blog si wawa . so , suka hati si wawa lahh kalau dia nak publishh ape2 pun kat blog dia niy . HAHA . Ape2 hal , si wawa niy , sayang andaa semua <3

sincere , najwa .



LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: