29 November 2010

HELLO ! wawa single okay ?

Haha ! Adiesh , semua tak caya agaknya aku niy still single . wait , aku kira jap , brape lama aku single . 4bulan dah kot aku single . dari 28/8/2010 aritu aku single weyh . Then , aku dah bercita-cita , nak single selama 1 tahun , ow yeahh ! 


Tp , yg aku tak puas hati . Apsal diorg tak caye yang aku single ? Ouch , maybe sbb aku melayan kwn2 aku , smpai dyorg ingt aku bercouple ngn kawan aku kot . Dan fyi , aku melayan lelaki , tak bermakna aku desprate lelaki untuk dijadikan sebagai boyfriend okay ? Aku tak ngadap sgt pun tgk lelaki ! Takkan korang x pernah ade bestfriend lelaki gak ? Mesti lahh ade kan ? Eish , org sekarang niy , bila org pumpan rapat ngn lelaki skit , trus anggap org tu couple . Haishh . Tolonggg lahh ! Kepala otak tu , pikir jauh la sikit , jgn lahh cetek sgt kepala otak kau tu , gua mane kau duduk weyh ?


Aku sekarang hanya mencari orang yang betul2 boleh buat aku bahagia , orang yang betul2 serious . No more cinta monyet ! :)



Haha , oleh kerana aku suka tukar-tukar relationship status kat facebook tu , org dah naik lali . HAHA . kadang2 complicated with Iskandar , kadang2 married to Nurul Wahida Zaidan , kadang2 married to Nurul Ain Ghazali . So , kalau korang setakat nmpk kat facebook tu , then , tak tahu hal sebenar , better korang duduk diam2 , dan jaga tepi kain sendiri , tak perlu lah jaga tepi kain orang lain okay ? HAHA . 

By the way , korang nak ckp aku gedik ? eih , tak heran lahh , kau tak gedik ker ? yes engkau lahh ! suka hati aku lahh kalau nak gedik . Aku kacau periuk nasik mak bapak kau ker ? Aku kacau taik berak kau tu ker ? aku tak kacau kann ?? haaaa , duduk diam diam je laa . Jangan lah batak sgt tahu hal hidup aku . Jangan lah stalkers sgt wahai manusia . Jangan lah jadi backstabers dgn hal hidup aku . Kau jeles ker hidup aku mcm niy ? Kalau kau tak jeles , kau diam-diam jea la weyh !

Alhamdulillah , kalau engkau terasa , ape aku boleh buat ? Siapa mkn cili , terasa lah pedasnya yea ?
Okay ? Tp , aku menyusun sepuluh jari if kau tersakit hati dkt aku . :)

sincere , najwa .

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: