23 November 2010

GRR ! Bosan ! MNA ILY .

Bangun2 , mira call sruh pegi tmpt pak guard asrama KKTM , utk pulang handphone dia . eish ! belum puas tido la dher ! Then , hari ni , sehari suntuk , aku menghabiskan masa dgn laptop . lps 1-1 yang aku buat . HUH !



Nih , memang terbukti yang aku bosan sangat arini !


Siap edit sign pictures utk kwn2 lagi . HAHA .


Then , mlm td , aku terharu gila ! Mohd. Naqib Asyraf mengandaikan kalau kiteorg couple . WOW ! awk mmg suka buat saya penasaran Naqib . HAHA . Actually , aku mmg dah lama suka dia , then , pernah berniat utk bercinta dgn dia . But , ditolak mentah-mentah . Dia guna classmate dia yg kononnya kekasih dia . Tp , tau2 , diorang tak bercinta pun . Eish ! Dia punya takut utk bercinta agak terlampau . Maybe sbb kekasih lama dia . Td aku tnya dia , brape lame dia couple ngn awek lama dia , dia ckp 4 thn , lama siot ! Patut lahh Naqib tak dpt lupakan awek lama dia tu . Masa webcam tu , aku terus tersenyum lah . HAHA . Lagi2 lps dia tanya soalan nih "Wawa , kalau lah kita couple , wawa cpt jenuh tak ngn Naqib ? " aku terus tersengih lebar , dia pun tergelak-gelak . Last-last , soalan tu takde jawapan , sbb , aku mmg takde jawapan . Kalau aku cpt jenuh , kenapa aku boleh tahan suka dia lama-lama ? HAHA , dah3 , lupakan ! :D


Sepanjang webcam , kiteorg bercerita psl kucing , enfon , lagu , Bahasa Jepun , rambut dan mcm2 lah . Siap main suap2 biskut lg hah ! HAHA .



Yes , ini lah Mohd. Naqib Asyraf . :)


Saya SUKA Awak :)




I Sayang You Mohd . Naqib Asyraf ! :)


sincere , najwa .


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI