23 November 2010

Tolong BACA , mana lah tau , kau terasa . HAHA .

Ouch tidakkk ! saya di Tag !! Normal lahh adat ber'Blog" HAHA .
Tapi , bangga lahh saya setelah di'TAG' oleh akak senior sem 5 saya , iaitu , Kak Nurul Ain Ghazali . grr . I sayang you Kak Ain . :)


Rules and Regulations :
Once you've been tagged,
u r supposed to write a note with 25 random things, facts,
habits or goal about u.
At the end, choose 25 people to be tagged.

  1. Saya memiliki bantal busuk , yang berwarna hijau , bernama "BUBU" yang saya jaga sejak berumur 2thn . (Lama la sioot !)
  2. Saya mempunyai kawan baik , sejak darjah 1 , nama dia ialah Hasmida Binti Othman .
  3. Saya kurang menggunakan nama 'WAWA' semasa zaman sekolah rendah dan sekolah menengah .
  4. Saya jenis yg bendul , salah 1 sebab saya ckp mcm tu ialah , saya sentiasa memaafkan org lain , walaupun org tu pijak2 maruah saya .
  5. Saya tak pernah mempunyai kekasih yang betul2 memberi komitmen kepada saya .
  6. Saya cepat menyayangi seseorang untuk dicintai , dan lebih cepat jenuh dgn orang yang saya cinta .
  7. Saya mudah meluahkan perasaan .
  8. Saya sangat manja dgn IbuBapa saya .
  9. Saya lebih cepat melenting jika saya tak suka individu yg saya kurang berkenan .
  10. Saya pernah menghabiskan duit parents saya sebanyak RM1500 dlm masa 4bulan .
  11. Hidung saya akan gatal selepas mkn belacan .
  12. Saya memang agak pemalas . Ikut mood kalau hal kemas baju , kemas bilik , dan juga belajar .
  13. Saya lebih berminat menghadap laptop . Saya sgt tertarik pada  software Adobe Photoshop , photoscape dan realplayer . :)
  14. Saya tak suka warna merah . Okay ?!
  15. Agak gemar terhadap Kuew Teow goreng , dan Milo Ais .
  16. Sekarang memiliki telefon bimbit Nokia1202-2 dan  Sony Ericsson W705 .
  17. Sedang menjaga laptop yang berjenama Compaq Presario CQ40 .
  18. Lebih suka kasut berjenama LENO .
  19. Saya sering memakai selendang dari tudung . Suka memakai 'jeans' dan T-shirt . 
  20. Saya cepat tertarik terhadap cerita-cerita yang berkaitan dgn hidup saya sahaja . *tak suka jaga tepi kain orang .
  21. Saya tak suka memaki . Tetapi , saya suka perli orang .
  22. Saya mempunyai badan yang besarr , tinggi 172inch , dan berat 65kg . (gemok kan ?)
  23. Saya paling jarang dapat kesalahan dlm 'SPELLING'(bahasa inggeris) . Tapi , sebenarnya , saya tak brapa suka Bahasa Inggeris .
  24. Saya ade 2 ekor kucing di rumah . Iaitu , CICIE dan CHIKUE .
  25. Jam saya tidur ialah 10jam atau lebih . 
Okay ! Cukup 25 kan ?! HAHA . :)) Dah- dah , jangan mintak lebih-lebih . aku sepuk muke korang kang . HAHA . Longgar jari aku nih hah !

Oraiiitt , now , saya tag , awak-awak nih . Okay ?! HAHA , now , keje korang plak , buat ape yang aku dah penat buat nihh !
Siapa yang takde di dalam tag , boleh amek tag . Sekian .

Sincere , najwa


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: