22 November 2010

Perh ! Sempit rasenya !

Ya Allah ! Ape jenis penyakit lahh yg Kau beri kat aku ? Dulu , dah cukup dah Kau beri hamba Kau nih sembuh dari kanser Thyroid , siap operation lagi hah ! Sekarang plak , pergh ! every night sempit dada aku dibuatnya . rasa mcm dah nak mati sangat dah , bila tarik nafas jea , rase susah gila ! Nak tido pun rase mcm nak tido dlm posisi duduk . Yeah ! sekarang , asthma aku dah semakin teruk . Senantiasa dgn Inhaler . But , takpelahh , ini baru dikatakan dugaan hidup , yearghh ! :D HAHA .



Ini dia , gambaran paru-paru orang yang dah nak mampus mcm aku nih .


Wahai inhaler , kau mmg penyelamat ! HAHA .

Kpd kwn2 yg gemar membaca blog saya , doakan saya sentiasa sihat okay ? TYVM . :) <3 ILY


p/s : Jika saya banyak membuat awak-awak sakit hati , saya minta maaf sangat - sangat . Harap , takde dendam dihati .




LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: