15 November 2010

okay . *Im speechless .

Now , aku dah lemah .
Aku rase , aku dah patah hati sangat2 utk waktu sekarang .
Then , aku rase , aku takkan cari lelaki !
Biar jer ! Biar jer aku takde lelaki !
Ape kejadah kalau xde lelaki !
Cukup lahh , kalau utk dipermainkan jea !
urgh ! what the hell ! kenape nih !
kenape nak nangis disebabkan makhluk mcm tuh !?
kau dah terlajak , reti-reti lahh kau tanggung wawa !
Kau x payah nak contact lelaki tuh lagi , kalau kau rase kesunyian .
Kau x payah nak tgk muka dia lagi kalau kau rase rindu .
Kau jgn jadi bodoh la . Kau jgn kesiankan diri kau , kau kesiankan parent kau !

To F , kau ni , aku ingtkan baik . 
Kalau kau rase kau yakin dgn perempuan tu , kau jgn cari aku .
Kalau kau rase perempuan tuh yg betul2 untuk kau , kau jgn nak nak text , call or ym dgn aku .
okay ? thanks for everything F .
I Love you , but I need to hate you .

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: