26 November 2010

Ouh kawan . ILY .

Amirza Bt Mustapha , bakal meninggalkan kwn2nya yang berada di Johor . Eish , tak caye gak minah tu dpt Poli  jauh2 . boleh tahan minah nih , dlu kat skola , selengaaa jea aku tgk . HAHA . But , I love you so much lahh Amie . Kau lah yg slalu tlg tgk buku aku , kalau x bwk buku , kau lah yg paling tarik perhatian kami , walaupun kau orgnya senyaappp jea , kau lah yg tlg potongkan kuku aku , kalau kuku aku panjang , eish , ape2 hal tak leh lupa semua kenangan kita .


Td , masa hang out jap , jumpe lah pulakk si Aisyah , lama gilaa siot x jumpa minachi sorang nih , eishh , minah nih , makin hott siot ! lawa gila kott !



Yes Miss Siti Shuhadah Aisyah ? Hott ! mioww !

Actually , aku bkn nak cite psl minah hot atas nih , aku nak cerita pemergian Amirza Bint Mustapha yg bakal melanjutkan pembelajaran beliau ke Kedah . huhuks ! 


Yeah , cik Amirza Binti Mustapha . Good luck di sana yea ? :)

Then , td kami mmg melepaskan rindu yang teramat sgt . Huh ! tak pernah kiteorg berpisah lama2 , paling koman pun dlu , sebulan or 2 bulan jea . Then , td , smpai cium pipi , cium dahi , bibir pun kena cium bhaii . HAHA . adehh . Takpe lah , asalkan dpt lepaskan rindu yg teramat sgt ! <3 ILOVEYOU sayang-sayangg ku .
Dan , td saya memeluk kuat cik Rassha Erundina atau nama sebenarnya Farah Natasha . Huit dah slim da dia nih skrg , plus cun la weyh !!


Yeah , ini bakal penyanyi akan dtg . HAHA tp , x tau bila . 
Yang aku tau , suara dia mmg sedap di dengarr lahh !

Untuk ke tmpat kejadian , saya menumpang bapak Nurul Wahida Binti Zaidan . Heh , minah comel nih . Makinn comell la kott ! saya sayangg dia lahh sangat sangat !


Ini , si manis yang saya sayang dari darjah 1 . Nurul Wahida Binti Zaidan . Saya sayang awk . <3


DAN , kami beraksi seperti wonderpets ! HAHAHA .


I sayang YOU <3


I sayang YOU <3


I sayang YOU <3


I sayang YOU <3


I sayang YOU <3


Harap-harap kite dpt berjumpa mcm hari ni lg sayang-sayang kuu . Muahhh ! <3


sincere , najwa .




LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: