22 November 2010

Sumpah ! Lega Gila !

Assalamualaikum ! Heyy peeps ! .

Orait , nak tahu 1 cerita tak ? Ini bukan cerita si kancil dan kura-kura eh ?
but , ini , cerita psl aku nak masuk exam Final 3 hari sebelum hari terakhir .
as you'll know , khamis lps aku ade balik JB . Time tu slip exam aku selitkan dlm buku HOGD .
then , mase nak ke Hostel , konon-konon nak ringankan beg yang nak dibawa ke Hostel . Aku terus tinggalkan buku HOGD tu kat rumah .


Tomorrow of the that day dah exam . Mase pg tu , aku terbangun , then , terus cerita kat Sha , yg Slip exam aku tertinggal di JB . Sha mcm x amek port , dia kate , kau jumpa jea Sir Halim atau Miss Zuliana .


So , tghhari before exam start ,  aku gabra weh , takut x dpt msuk dewan exam , then , trus jumpa Miss Zuliana .
Nasib baik Miss Zuliana tu baik orangnya . I love you Miss !
Yang bengang tu , aku cari slip exam utk org lain , jumpa aje , yang aku punya tah kemana tercicir .
Cari punya cari , akhirnya ! Jumpa !
Miss Zuliana kate , kalau tak jumpa , kena denda , RM10 , untuk dptkan slip exam yang baru . huhuu . 
Allah selamatkan aku ~


Dan , pada 21/11/2010 , aku tamat Final exam utk semester ini ! yaww aww aww ~~


LEGA !!! bebanan aku terlepas semuanya utk sem ini !


By the way , untuk kawan-kawan kolej , Saya memohon keampunan , sekiranya saya tersilap cakap , terlebih cakap , tercakap-cakap , terpukul kaki , tertendang betis , tercubit peha , tercucuk pinggang , terkuit lengan , tertepuk dada , tertonjol kepala , tertarik rambut . ter ter ter ~~ harap saling memaafkan yea ? 


Anggaplahh ini semua kenangan utk kita sepanjang Semester 1 , Jun-Disember 2010 .
Buang yang keruh , ambil yang jernih .


Hope , kita masih ada sikap kerjasama antara kawan-kawan eh ? 
Bak kata pepatah , Berat sama dipikul , ringan sama dijinjing . 
jgn ikut pepatah arwah Din Beramboi pulak yang berbunyi begini , 
*Berat sama dijinjing , ringan sama macam anjing . HAHA .


Andai kata yang tertusuk dihatii tu , anggaplah ianya suatu gurauan sebagai kenangan . :)


SELAMAT BERCUTI KAWAN-KAWAN !!!




sincere , najwa .

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: