19 December 2010

aww~ I LOVE YOU hubby !

Assalamualaikum ahli bumi ! :)

Okay ! Now , aku sangatsangat HAPPY  ! aww~ kenapa yeh ? HAHA , sebab , jumpa my budak kecik , Amirul Asraf . HAA . Mula-mula aku target , aku yang smpai lmbt , but , tgk2 , kiteorg smpai serentak kot kat City Square tuh . Aku cakap kat Jambatan area Marrybrown , dia bleh tnye jambatan mane satu lg ? Aiyoyooo . HAHA . Dan , aku baru tahu , yang dia niy , OGHANG NOGORI rupenyaa . Ngeks kau bie , tak bagitau aku pun eh ? Kan dah kena cepuk free tadi . HAHA . Jumpa , tak sempat salam , dia dah diarahkan utk bwk beg CANON aku tu . HARHARHAR , kesian kau bie , tapi , saje2 jek honey buli kau bie . =D 

Then , aku ingat dia niy susah nak ngam dgn member2 aku , dia kate , dia yang akan diabaikan , tapi, sebenarnya , aku yang terabai adelah , *aku rase lah . Dia lak yang geng sangat dgn kepala otak ISKANDAR ZULKARNAIN tuh ! HEISHHH !

Masa-masa gedik kami agak lama , dari pukul 12.00pm , sehingga 6.30pm . HAHA , lama tak ? Tak lama kot , tak puas la weyh ! HAHA , masa gedik , aku sempat bagi dia patung BARNEY , yang boleh nyanyi , comel taw ! HAA , cerita yang paling BEST ! Aku suruh dia ulang ayat yang masa dia lamar aku ! HAHA . Aku siap rakam lagi weyh ! Siapa nak tgk , datang rumah aku ramai-ramai . HAHA . Abang Ijat cakap awak Selamba bie oi ! HAHA . But , I LIKE IT BIE ! ♥ Then , last mase sebelum kami balik , aku sempat cium  dahi dia . GRR ! I'll miss you sayang  ! Mungkin kami tak akan dapat berjumpa selama dia akan menghadapi peperiksaan penting dia . Setahun kott ! adeh . =.=" . Tapi , harap2 , if aku dpt cuti , aku akan jumpa dia , dan dia pun ckp , dia akan try sembunyi2 keluar untuk jumpa aku . aww~ terharu lahh ! HAHA .



I love you bie . Honey sayang bie plusplus , if Bie sayang honey 99%  . HAHA .

sincere, najwa


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

12 comments:

Amy Abdul Rahman said...

woot woot :) dah jumpa lahhh <3

Najwaa Malikk said...

amy ; aww~ HAHA , yaww , sudah jumpa . dia sweet okeh ? :D Harap boleh jumpa dia lagi . :)

Siti Fairuz said...

haha ! sweeto like cornetto :)

Najwaa Malikk said...

fairuz , hahaha , nnt dating mkn aiskrim cornetto lak!

♥ baby said...

awww ! jeles nyah , huwaaaa ! ;(

Najwaa Malikk said...

nana : aww~ awk tetap scandal terbaik saya ! <3

Anonymous said...

haha . shomell . hehe . secocok . auw &heaarts; &hearst;

Najwaa Malikk said...

pyqa : hahak . aww~ Malu malu . :) thanks syg . :))

Siti Fairuz said...

wawa : pon bole ;)

Najwaa Malikk said...

fairuz : hhahaha . :D

Gergasi Kechik said...
This comment has been removed by the author.
Najwaa Malikk said...

cipot : HAHA , boleh syg ! meh sini . muah ! aww~