19 December 2010

kebosanan melanda . =.="

Assalamualaikum :)


Huh . Hari ni aku bosan gila ! Bangun bukan main awal lg deyh , chikue la yang kejut aku pepagi hari , dia nak ape , aku pun tak tau , tp , aku bangun , aku tengok kaki dia , then , nak cuci pakai iodine la , skali , korek-korek , ade ulat lagi lahh ! Jadah la ulat niy kan ! Sialll ! Then , aku cuci , chikue sampai gigit tangan aku , berdarah weyh , adeh , takpe , aku pun paham , mesti lah sakit gila kaki dia tu kan ? Aku lak , korek nanah dia tanpa perasaan , yang aku tau , aku nak luka tu bersih tu jeh . Then , aku bagi dia makan ubat anti-biotics , vitamin and pain killer . Pastu , aku masukkan dia kat dlm sangkar dia balik , dia mkn dgn penuh selera kononnye , cheh , tgk2 , lps mkn , muntah balik . bongok .


Pkul 10 lebih *pagi , bie aku text , echeh , konon aku mcm aku yang baru bgn , yea laa , slalunye dia bgn lebih awal dari aku kan . HARHARHAR . text kejap jek , disebabkan dia nak kemas buku dia tuh . So , aku tak kesah sgt pun . Biar dia buat keje dgn tenang . HEE . I MISS YOU bie . =( 



Then , mak dan abah ajak pergi jemputan kahwin , pergh , aku takde mood nak kuar , maleh den . Aku lebih memilih untuk duduk rumah ,online , texting with my BIE , main ngan cicie n chikue di rumah dan bace komik yang di telah ulang beberapa kali . HUHU , nyesal lak tak ikot bhai , tibe2 terase bosan lak ! HAHA . Tu la , smalam seronok sgt ngn BIE kau tu wawa , tgk , padan muka kau wawa , tibe2 hari ni kau bosan lak . 

Huh , mlm td , setelah smpai di rumah , aku bace blog dia , pasal abah dia kemalangan , adeh , risau doe , HUH , nasib baik takde pape , just kereta beliau yang teruk . Orangnya sihat walafiat . Harap2 Encik Mahbob sihat yeh ? HAHA . Saya syok kat anak pakcik lahh . HAHAHA , gatal seyh aku ! aww~

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: