19 December 2010

Menjelang tahun baru . Semua orang ehem ehem .

Assalamualaikum ! :)


Menjelang tahun baru niy , semua orang ada azam baru , sikap baru , semangat baru , dan keinginan baru . Dan , tidak dilupakan , baju baru , kasut baru , handphone baru , laptop baru , camera baru dan apa-apa yang berkaitan baru . HAA , tak dilupakan kekasih baru . Aww~ HAHA .


HAHA , tadi , aku online facebook , pada jam 9.30 malam , huhhh , bukan main lagii , straight aku tengok yang tukar status relationship , adakah mereka ada rombongan cik kiah untuk menukar status relationship ? Aiyoyooo . HAHA , takpe lahh , semangat tahuun baru , status relationship baruu ekh ? AWW~


(click untuk paparan lebih jelas)

(click untuk paparan lebih jelas)

Okay ! Aku pun dah tukar status relationship aku pada 13 december yang lalu yaww , so , jgn usha-usha BF aku , kalo tak , aku sagat kpale korang ! HARHARHAR .

sincere ,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: