20 December 2010

PEACE CONTEST by EZAN IDMA .

Assalamualaikum ! :)

Haih , bile aku tgk post kau yang masuk contest , mesti kau tag aku kan si comel Siti Fairuz , Haiyaa , takpe lahh , aku tengok , mcm syok jugak kalo join contest niyh . Tapi , aku niyh , jarang gilaa amik gmbr buat peace niyh , plus , aku niyh tak lawa . HAHA , thanks ye cik adik manis Siti Fairuz . :)

contest ini memrlukan anda menghantar satu (1) sahaja gambar, takleh lebih . gambar yang dihantar mestilah gmbar anda , kalo gn kawan2 pon mesti ade anda. dan mesti mempamerkan ''peace'' !! kalo ramai2 pon semua kene peace! haha ;p tengokla contoh gmbr tuan punye belog yg dijadikan banner contest ini. 


        syarat-syarat nye ! 
1. mcm biase la. follow la BLOG PENGANJUR . kalo tak follow pon takpe. tapi kalau ade pape korang yang susah kan . 
2. mesti ade blog dan berstatus warganegara MALAYSIA. 
(blogger only)

3. letak banner contest ini di entry anda dan di sidebar berlink kan belog ini.

7. tag kan kengkawan anda juga blogger seramai 3 org. so aku nak tag :

8. suda join tinggalkan komen anda pade entry ini supaye senang dia nak g kat belog anda. and tengok anda peace smbil peace balik kat anda!

9. tarikh tutup pade 01 january 2011 okey.

10. hadiah? mystery gift from EZAN IDMA. jengjengjeng



Yah , ini betul-betul PEACE aku bagi ! Mase niy Birthday Kawan aku pada 6 Julai yang lalu . Aww , rindu lahh mase2 ini . <3

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

1 comment:

Unknown said...

Hye Tq join. Goodluck :) Tggukan Resultnye ye :)