08 December 2010

Grr , Di-TAG lagi .

Assalamualaikum pembuka cerita :)

Okay , kerja aku utk seharian hari ini , ialah blogwalking , blogduduk , blogberendam , bukak mukabuku , tgk wall org niy , bace comment photos , delete photos , godeh Adobe Photoshop CS3 . Dan ! Tiba-tiba ternampak nama saya di tag di Blog kakak angkat tercinta saya iaitu Jima Hamzah .

So , aku diberi tanggungjawab untuk menjawab soalan yang akan diberi markah oleh pra pembaca sekalian :

1. Apa benda yang paling penting dlam hidup anda?
  • Handphone , Canon , novel , laptop , mp3 , dan headphone lembu saya !

2. Benda terakhir anda beli guna duit anda sendiri?
  • Bedak Gatal , Panadol , Ubat Allergic (mase tu aku sakit la dherr.) dan ! tak dilupakan baru lps beli topup utk celcom :))

3. Dimana tempat perkhawinan anda, dan apa tema perkhawinan anda?
  • HAHA ! soalan merepek boleh tak ? Sorry ,  tak dpt jawab . Yang aku tahu , tema utk aku , warna Purple . :)

4. Adakah anda sedang bercinta? 
  • HAHA ! Bercinta tu ape jadah ? 

5. Berapa lama anda akan mencintai pasangan anda?
  • HAHA ! Jumpa manusia yang betul-betul ikhlas dgn aku pun belum , so , masih tiada jawapan utk soalan ini . Maaf yea ?
6. Novel / Buku / Majalah yang anda beli?
  • Novel Bila Dah Suka oleh Mimie Afinie , Eclipse oleh Stephenie Meyer , The Brass Verdict oleh Michael Connelly , Remember Me ? oleh Sophie Kinsella , The Crossing Places oleh Elly Griffiths , Anak Dara Menteri oleh Matt Romeo , dan What this Katie Did oleh Katie Boyle .


7. Antara mak dan ayah, mana anda lebih mesra? 
  • Abah kot , tapi , mak jugee , sbb mak always memberi sokongan if ape-ape yang membuatkan saya down down down downnn .
8. Namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup? 
  • Sesiapa yang pernah hadir dlm hidup saya , tak kira di dunia realiti or alam maya . Dan , saya nak jumpa orang yang pernah cakap buruk-buruk psl saya , and nak dia tau , saya bukan sepertimana yg dia fikirkan . Sbb , dia belum betul-betul kenal saya . And , I need apoligized lahh . :)
9. Adakah anda membasuh baju anda sendiri? 
  • Yaww , itu sememangnya diri saya . Mak saya dah tak larat nak buat tu semua , so , iff cuti , mmg muka saya yang buat kerja-kerja sebegitu . :)
10. Dimanakah tempat yang anda betul betul nak pergi? 
  • Jepun , Korea & Washington !

11. Pilih satu, peluk atau cium? 
  • Saya lebih suka dipeluk . :)
12. Beritahu 3 benda orang yang tag anda : 
  • Manja , pending , cute . Ouch ! LOVEYOU sis !


13. Lapan lagu yang slalu anda dengar?
  • James Blunt-Youre Beautiful , One Republic-Secrets , ST12-Aku Terjatuh , Marcell-Peri Cintaku , Aerosmith-I dont want miss a things , Sabhi Saddi - Nadiku , Super Junior - No Other , Shinee - Ring Ding Dong , Shinee-Love Like Oxygen . Ouch ! terlebihhh !
14. Enam blogger yang dipertanggungjawab kan mengambil tag ini? 
Okay ! Maka , selesai lahh Main TAG TAG niyh !! :))
sincere , najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: