03 December 2010

Roti Bawang Putih .

Assalamualaikum , salam sejahtera dan salam 1 Malaysia . (bacalah blog saya dgn perlahan & tutur nafas anda sebaik mungkin . )

Grr , hari ini , dgn segala hormatnya , saya dijemput ayah saya utk ke klinik . adoii ! Demam + batuk + selsema + sakit mata + semput . Grr , baekk tol cara bpk aku nak bwk aku pegi klinik . HAHA . 

Aku di buai mimpi indah , sambil melayan tubuh bdn aku yang panas niy , hari dah siang , tp aku tarik selimut dan amik bubu , huuuh ! makin best la aku tido ! Tibe2 ! "Najwa , bangun ! Pukul 10 nnt nak pegi klinik , demam kau tu dah teruk dah !" kata-kata mak aku . HARGHHHH !!! mimpi belum habis . yang aku sedar , pukul 5 ke 6 pagi tu , mak aku ada bgn , dia tuam air kat dahi aku . I LOVE YOU MAK !

Then , aku masih tak bergerak . mane taknye , demam2 pun online smpai pukul 4 pg ? HAHA . Then , abah aku kejut dgn cara yang sgt hormat . grr ! dia basahkan tgn dia , pastu , lap kat muka aku . Perh ! Terkejut gila la ! eish ! dlm hati marahh , bingiittt . Tp , ape boleh buat ? dia kejut pun sbb nak aku sihat . Dgn bergegas , aku pergi mandi dan bersiap utk ke klinik . Mate aku tak abes2 merahhh jea .


See ? Mate saye meyah meyah . uhhukh ! * bilik saya romentik , gelap2 . HAHA .


Balik dari klinik , aku disuruh mkn , dan dipaksa mkn ubat . Dulu2 ade lah seorang manusia marah dan merajuk iff aku tak mkn ubat when aku demam , tp orangnya dah tak wujud lg dahh . Tp , dia masih yang paling teratas dlm hati aku . :)) TAPI ! aku dah kuatkan hati aku utk lupakan dia ! yaww . Chaiyok Chaiyok wawa ! :))

Dan ! Ptg td , mak ajak buat roti bawang putih , haha , bkn sbb ape , sbb bawang putih baik utk orang yang selsema . *mak saya ckp . HAHA . Mak , wawa sgt menghayati roti ini mak , walaupun lidah niy dah tak rasa apa2 . HAHAAA . Sedap mak . :)



HAHA , nak kate , hari ni mmg macam-macam ada ! haa . Okay ? Itu sahaja untuk hari ini . :))

sincere , najwa .


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

3 comments:

Cik Amy said...

makan ubat tauuuu! :)

SiSengetCOmel!! said...

mkn ubt too..
ta mkn siap kene kiss !!

Najwaa Malikk said...

okay cik amy . huhu . :)