22 December 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN :D


Assalamualaikum ! :)

Okay , terima kasih kepada Cik Muna , kerana sudah tag saya dengan iklas-mikhlass , *ayat baru doe . HAHA . Okay , Segmen ini dianjurkan seorang lelaki yang kacak-macak iaitu LOQMAN HAKIM . aww~ I Loike , Erk , marah bf aku kang . HAHA .


1)Buat Entry bertajuk"SEGMEN JOM BERKENALAN"

  • Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni~blog penganjur

Jawab 7 soalan berikut:

2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni~

3)Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit

  • Alhamdulillah , sudah mempunyai seseorang yang sangat sederhana , tapi sangat menyayangi saya seadanya . Kami bercinta dengan keadaan yang sangat sederhana .

-Ceritakan tentang diri anda (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
  • Bismillah , orang disekeliling memanggil aku WAWA , Mereka lebih mengetahui nama Najwa aku tu , daripada Zarith . Actually , nama penuh , Zarith Najwa Binti Abd. Malik . Asal Johor dan sekarang menetap di Johor . Sekarang aku belajar di Kolej Poly-Tech MARA , Batu Pahat . Aku anak ke 5 dari 5 beradik , aku memiliki 4 orang abang . Aiyoyoo , susah kan ? HAHA . Cita2 aku ? Adeh , cita2 dulunya nak jadik doktor bhaii , pergh , takde harapan lak , skrg bercita2 nak jadik graphic designer je laa . HAHA . Okay , now aku ceritakan kebahagiaan aku terletak dimana . Yah , aku bahagia dengan adanya keluarga aku yang cukup sempurna! Keluarga aku yang betul2 buat aku rasa tak rasa cemburu dengan keluarga org lain , walaupun sederhana , keluarga aku cukup rasa *macam aji-no-moto . Then , yang buat aku bahagia ialah budak yang berumur 16thn , dia dah nak 17thn dah , even dia lebih muda dari aku , dia sangat matang dan bijak . Yah , aku sangat bahagia bersama dia . Korang tak percaya aku terima dia seadanya ? Huh , aku ikhlas terima dia seadanya lahh beb ! Dia sangat memberikan keyakinan untuk kembali bercinta . Hurrr , dah lama kott aku tak bercinta  HAHA .
-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
  • Blog Si WAWA Punya Cerita ? Okay la kan ? Tak lahh lawa mane , sering menceritakan isu semasa . Dan juga sering menceritakan soal hati . blog wawa juga banyak meletakkan widget bergambar . Dan , kebanyakkan gambar itu adalah hasil2 dari tangan wawa sendiri . aww~
-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
  • Haiyooo , soalan ini boleh tahan maa , okay ! Blog sememangnya menarik perhatian aku sejak aku berumur 16 thn , then , aku hanya menganggapnya sebagai diari . Dan , lama-kelamaan , aku tengok , blog boleh menjadi mata pencarian bagi usahawan . Dan blog juga byk membantu agensi periklanan menjalankan kerja mereka . yeah ! Blog sangat hebat !
-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
  • Haha , yah , blog ini sangat seronok okay ? Bukan setakat boleh bukak kedai , tapi juga boleh menjadikan ia platform cerita diri anda yah ! aww~

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
  • Blog saya , huh , yang unik just terletak pada gambar2 jelah , semuanya saya yang tangkap dah saya edit sendiri untuk diletakkan di widget . :)

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
  • Sampai aku tua bangka tu kot . Dan , aku akan mengekalkan 1 sahaja URL aku sampai ke mati . URL niy pun aku dah guna 2 thn berturut2 tanpa tukar okay ? Impian aku untuk blog aku niy , ialah , mendapat earnings yang WOW dari NUFFNANG'S , dan aku harap blog aku mendapat perhatian dari orang luar , *overseas tau , bkn jiran sebelah rumah .
-------Tarik nafas dulu..excited kan jawab soklan ni..heheh)-----------

4)Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)

5)Linkkan entry anda ke ruangan komen...maseh
  • sudah boss !
6)Tarikh tutup sampai 3 Januari 2011~
sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

7 comments:

Cikgu Akim said...

seronok baca kisah wawa..heheh..mesti kena buli ngn abg2 dia ni...semoga waa berjaya capai cita2 nak jadi designer tu...

salam perkenalan dri saya bakal pendidik yg berumur 20 thn!

Unknown said...

hai2...salam kenl2..

Nurul Asmida said...

Eh-eh nama Asmida first laaa. Ada sayang pulak tu. Hehe , Wawa ni. Malu Asmida ^^

Najwaa Malikk said...

cikgu : HAHAK , sometimes , wawa yang buli mereka . HEEE . Terima Kasih cikgu ! :) Salam perkenalan juga cikgu !

dak debab : Haaiiii awak . :)


mida sayang : aww~ tak perlu malu sayang . :)

Unknown said...

Salam perkenalan. Keep on bl0gging. Jemput singgah bl0g atul :)

Najwaa Malikk said...

rabiatul : aww~ okay yangg . :) <3

Syafiq Rosli said...

all da best