07 January 2011

Ada apa dengan BARNEY ?

Assalamualaikum ! :)


HAHA ! Tajuk title ini menarik bukan ? Ni bukan cerita ADA APA DENGAN CINTA , tapi , ini cerita ADA APA DENGAN BARNEY . HAHA .


Okay , mesti korang tertanya-tanya , kenapa mesti barney ? Yahh , sebenarnya , pada awal kami bercinta , kami menggunakan DOMO sebagai maskot utk kami berdua *takde gaji plak utk DOMO & MOMO tu . Lagipun , ramai sangat orang minat DOMO tu . So , dah rasa tak special dah . HUHU . Yah , then , bila difikirkan balik , aku nak maskot yang ada lagu . So , aku fikir-punya fikir , aku teringat lagu ILOVEYOU by Barney's . Heee , Kawaaiiiee ! 


Then , aku dengan pantas , bagi dia video lagu ILOVEYOU by Barneys tu . Then , dia pun layan , and , the respond is , Dia cakap mcm ni * Nih lagu tema kita ke ?* HAHA , aku pun terus said YUP ! HAHA !




Then , masa first time kami dating , aku bwk dia pergi kedai anak patung , then , aku bagi dia patung barneys yang boleh bernyanyi (keadaan ni macam aku yang lelaki , kan ?) but , aku tolak tepi weh pasal tu . Ade aku kesahh plak ! HAHA . Tah , yang aku tahu , aku nak bagi dia something yang boleh buat dia ingat aku sampai bila-bila . Tu je .


Haha , and now and so on , aku harap , aku dgn dia akan terus seperti Barneys , yang tak putus-putus ucap ILOVEYOU . :)






Dan , tak dilupakan , DOMO & MOMO , kami tetap menggemari 2 ekor budak yang tak dikenalpasti identiti species dirinya itu . HEHE . Sebab apa suka DOMO & MOMO lagi ? Sebab , kami bukan pasangan couple yang sweety sweety bambam . Tapi , kami hanya pasangan couple yang biasa-biasa . Yahh , *tak sweet , *(the handsome & the beast) HAHA .


Yeah ! Aku mengharapkan yang baik-baik sahaja untuk hubungan kami ni . Dan , sekiranya ada masalah tu , aku anggapkannya sebagai dugaan untuk kami berdua . Insyaallah aku utk dia & dia utk aku . Amin . ^_^


sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: