07 January 2011

Pendaftaran punya cerita .

Assalamualaikum ! :)


Hey ! Yah , semua student Kolej Poly-Tech MARA Batu Pahat mendaftarkan diri di Hall 2 , tingkat 2 di Bangunan Tabung Haji Batu Pahat . =P


Err , pukul 9 , aku dengan kawan-kawan aku bergerak pergi ke Kolej . Then , aku pun masuk Hall . Yah , dengan berbekalkan RM 300 yang abah bagi semalam . Then dengan konfiden-nye aku , aku cakap , aku nak bayar kat Bilik Kewangan . Then , sampai meja pendaftaran , dia kata kena BANK-IN kat BSN , mereka tak terima cash lagi . Pergh ! Bagaikan ada pilu dihatiku ! Sakitnyeee hati bhai ! Pastu , aku pun bergerak ke BSN . Sorang-sorang , dan tengah bawak penyakit demam . Huh . Memang dah tak fikir dah sakit ke tak sakit . Yang aku tahu , aku nak settle Pendaftaran .


Then , setelah settle di BSN Batu Pahat , aku pun bergerak ke Kolej semula untuk settle Pendaftaran . Lepas satu, satu masalah !!! Sampai ke meja pendaftaran Modul , kena bayar RM 80 pulakk . Dah la aku takde duit bhaii ! Aku pun korek2 dalam wallet aku , just ada RM 20 je . Pastu , aku cari membe yang belum settle Pendaftaran , aku mntk dia teman kan aku pergi Maybank . Aku tak pikir ape dahh , aku kuarkan RM 300 terus . Stress punya pasal ! *Konfem dpt ceramah istimewa yang tak dibayar oleh abah . HAHA !


Dan , akhirnya , settle ! Alhamdulillah ! Lepas settle , baru badan aku gedik . Baru dia nak keluarkan symptom-symptom yang aku tak suka . Time tu lahh dia panas gila , time tu lah hidung bagaikan air terjun , time tu lah kaki lenguh2 . HAHA . Pandai betul badan aku ni seksa tuan dia . Lepas settle tu , aku pergi kedai makan MEE RACUN . HAHA ! Rindu makcik tu doe ! Terus aku mntak makanan Febret aku , iaitu Nasi Goreng ayam . Wahh ! Sedapsedap ! HEHE . * tengah demam pun penuh selera . Tapi makan tak abes pun . =P


Then , lepas makan , aku balik . Yah . Itu saja cerita aku yang sangat semput untuk Harini . So , yang kat bawah ni , muka lega yang dah settle masalah ! HAHA !





sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: