21 January 2011

GA umar yg cute: picture aku cute? kau ada?

Assalamualaikum ! :)


Okay ! dengan perasaan gembiranye aku ! Aku telah di-tag oleh cik Jima Hamzah . Terima kasih kaka ! Awak mmg baik ! ^_^ saya rindu awk tau x ? HEHE .




Okeh ! mengikut pengetahuan aku , contest ini memerlukan 2 keping gambar . 1 gambar yang belum di-edittt dan 1 lagi gambar yang telah di-edit . ^_^ NICE BUKAN ???




Haakss ! Ini Gambar milik Zarith Najwa Binti Abd.Malik sebelum di-edit ^_^



Dan , ini gambar yang telah di-edit oleh Zarith Najwa Binti Abd. Malik , dan gambar ni juga yang cuba pertaruhkan untuk contest kali ini :)





Syarat & Terma ? Sila Baca DISINI (CLICK SINI ! )

Saya TAG :

(sila jalankan tugas anda ye kawan-kawan ! )

sincere,aerith

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: