18 January 2011

Insan Perdana . :)

Assalamualaikum! :)


Okay ! Hari ini ,aku nak bercerita tentang seorang lagi kawan aku yang datang dari seberang . Yaww aww aww ~ Kacak orangnya . =) Err , nak cerita , memang panjang sangat laa . Aku sendiri tak ingat mcm mane kami berkenalan . HEHE . Dia penuh packaged okeh ? Dia sangat peramah . Dia sangat ambil berat kat orang yang dia kenal . Dia humble . Dia manis . Dia lucu . Dia suka buat aku tergelak mcm orang gila bila online tengah-tengah malam . Dia buat aku gian dengan gambar yang dia ambil . Korang confirm terpikat doe ! HAHA .



Okay , certain info about him .
Name : Insan Perdana
Age : 22 years old .
Dia sedang bekerja sebagai photographer di Jakarta , Indonesia .



Sesiapa yang rasa nak berkenalan dengan Insan , korang boleh add dia .
Click sebelah ni -> Insan Perdana

-FINISH-
sincere, aerith

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

4 comments:

Anonymous said...

^_^... trima kasih wawa... insan jadi terharuu... ^_^

Aerith Malikk said...

HAHA ! okay Insan . Awak kawan saya lahh . ^_^

вαву вerry said...

wahhh ! nk kenal dy jgak lha wawa .
hai insan ! saya nana :PP

Aerith Malikk said...

nana : HAHA ! jgn la gatal sgt . awak tu ada encik galah . HAHA !