19 January 2011

Pagi Yang MACAM-MACAM .

Assalamualaikum ! :)


Haaa , ape yang macam-macam niii ???? HAHA ! Takde ape la weyh , saje jeee nak saspen2 . HAHA ! Dah3 , sebenarnye aku takde topic pagi ni , tapi rase nak post jugak ! HAHA ! Korang panas hati ehh ? Hee , lex luu 'Bak kate Amirul Asraf . HEHE . ^_^






Hari ini , kelas pukul 8.30 pagi , subject Typography . Hee , malam tadi aku silent handphone , then aku tidooo , yaww aww aww , oleh kerana itu , aku tido dengan lena , tanpa menyedari ada text dari Amirul Asraf pada pukul 6 pagi . HEHE , *sorry bie . Then , aku tido , sampai pukul 6.40 . pehh , lambat tau x ?? Aku terus amik towel & 'Mandi Kerbau' HAHA ! Tapi wangi la wehh ! Tak caye ? Cium la ketiak ku ! :P Nasib baik sempat weyhhh ! Kalau tak tertinggal bas la aku . HAHA !


Then , tadi , terlambat masuk kelas weyh , alah , lmbt bape minit jep . Lex luu . ^_^ yahh , pukul 10.30 nanti ade kelas lagi la weyh . Papaiii !! ^_^


sincere,aerith

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: