31 January 2011

Dah salah , tetap diulang .

Assalamualaikum ! :) 


Kenapa title macam ni ? Hmm , entry ini untuk seseorang yang aku kenal lebih 11 thn , dia memang *sahabat baik (baik ke ?) tak de laa , kami cuma berkawan . Tapi , dia datang berbaik dengan aku , bila dia berada dalam kesusahan sahaja . Hmm , aku pun tak dapat nak ungkapkan status hubungan kami mcm mane . Tapi , aku tak pernah tawar hati untuk tolong dia dalam semua hal . Dan , aku tak pernah ungkit bila dia buat salah kat aku . Hmm , tp , baru aku sedar sekarang , yang dia selalu burukkan nama aku . Hmm , rupanya , dia laa dalang segala dalang bila aku dipersalahkan . Hmm , kau memang kawan aku yang terbaik laa ! Kau tu memang duri dalam daging . 


Sekarang , aku ikut cakap mak aku , untuk jangan berkawan dengan kau . Sumpah ! Aku takkan berkawan dengan kau . Sia-sia jep aku tolong kau dulu . WTH ! Kau mmg setan ! Aku takkan pandang muka kau sikit pun ! Even kau jiran aku ! Mak bapak kau pun same jep prangai ! Mak kau sedap2 tuduh abang aku mencuri apehal ? Hishh , mcm bagus jep family kau . Kalau nak sruh aku citer balik ape yang kau dah buat kat family kau , aku boleh sangat , nanti aku  kumpul bukti . Video sxxx kau tu masih ada dlm tgn aku . Even aku tak tengok , aku still simpan , sebabnya , ex-boy kau masih ada backup video tu . Kau dah goyang ke beb ? Haa , so , beware okay ?


So ! Lepasni , kalau kau berani kacau nama family aku , tak segan-silu aku burukkan nama kau semula . Aku dah tak boleh diamkan kau lg . Aku tak tau , ape motif kau nak burukkan nama family aku .


sincere,aerith

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: