30 January 2011

Wah ! Award Dari Amirul Shazwan :)

Assalamualaikum ! :)


Yeayy ! Dapat award la weyh ! HAHA ! Walaupun award yang tak seberapa , aku hargai ! HEHE . Erk ! Apehal tibe-tibe jep aku dpt award ? Hehe , award nye , sebab aku buat header utk blog dia . HEHE . :) Erm , maybe untuk yang first-first ni , aku buat free , but , after this , aku rase , aku mntk bayar la weyh . Bukan sebab ape , aku nak cari duit . Maklum , Student . Aku perlukan duit , kalau setakat habiskan duit parent , aku rase , mmg GAMPANG betul aku ni jadi anak . So , better , aku gunakan bakat aku ni untuk mencari duit . CEYH ! HAHA ! Nice Nice ! :)



So ! Ini lahh Award dari Amirul Shazwan , atau nama DUNIA SIBER beliau KIM :)


So , ini header yg aku buat . Takde laa smart sgt , tp , kalau setakat menghias blog , bole la . ^_^

Thanks for the award Amirul Shazwan ! :)

sincere,aerith


LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

No comments: