21 February 2011

Aku dah tak banyak cerita & aku dah malas nak bercerita .

Assalamualaikum ! :)


Dah tak banyak cerita dah . Ades . Kawan aku datang tadi , duduk sebelah aku , tanya aku , "Eh wawa , Blog kau macam dah tak banyak cerita dah . Macam banyak gambar jea ?" Then aku just jawab , "Wahai sahabatku , otak ku sudah cair , dan , sudah tiada buah fikiran . " Huhuy ! Memang ! Dah takde idea ! 


Kalau setakat updated pasal ape yang aku buat hari ni , memang laaaa bosan ! Aku tengok dah ramai sangat suka cerita pasal ape yang mereka buat . Huh . Tu namanya dah takde modal . Adess . 


Sebenarnya aku ada banyak cerita , tapi , aku rasa , tak mungkin aku ceritakan kat blog ini . Sebab , ia mengaibkan nama kawan-kawan aku . Adess . Sudah ! Jangan nak bertanya lagi !






Yeke aku takde cerita nak bagitahu korang ? HEHE .
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Meh sini , ce citer ce citer . Eh , tadi , ada rombongan MAKCIK kiah datang bilik aku , berbincang macam-macam . Adess , dah macam kaunselor dah aku ni jadinya . Eish ! Aku ni dah boleh jadi Peguam daa agaknya . Teruk betul laa budak-budak sekarang ni . Kalau setakat masalah peribadi , tak perlulah nak diheboh-heboh . Kan korang dah besar . Takkan tak boleh fikir sendiri ? Kalau dah salah , at least kena la minta maaf . Lama-lama mesti boleh selesai . Grr ! Dah-dah ! Aku pulak yang jadi naik angin . Aku tak nak aibkan orang . 


Tapi , yang aku nak bgtau , kita ni hidup masing-masing . Bukannya tak boleh ambil tahu pasal orang lain , MEMANG boleh ! Tapiii , jangan laaa nak cerita kat orang lain pulak . Dah tu , tolonggg laa jangan tokok-tambah . Pehh ! Aku memang naik angin dengan orang yang SUKA BUAT CERITA ni . Dah-dah la tu . Bila kita berbohong , nanti , sampai keturunan kita akan datang pun kita bohong . Sekali bohong , sampai bila-bila boleh bohong . Aiyaaa ~ Manyak terok meyh .



Gambar di atas hanya hiasan semata-mata .
(kerana POST saya kali ini banyak berbaur KEtidakpuasan hati saya terhadap seseorang, maka , saya memberikan sedikit kebahagiaan di POST ini dengan menggunakan gambar budak comel ini)

sincere,najwa

LIKE dan KOMEN adalah HAK ANDA
TERIMA KASIH DAUN KELADI

2 comments:

cik rara binti abah said...

btol btol btol!!!!
setuju sama anda blogger najwaa malikk :D

Najwaa Malikk said...

rara : hehe , thanks a lott ! :) <3